Wednesday, March 17, 2010

NATASA: JALTA-JALTA

Dragi blogeri,

moram na kratko prekinuti vase muske razgovore, ovim kratkim prilogom, koji vas vjerovatno nece potaknuti na komentar, ali mozda potakne kolegice da se ukljuce.
Mario je zapoceo s koncertom, a ja cu nastaviti s poznatim mjuziklom, Milana Grgica i Alfija Kabilja, Jalta-Jalta, praizveden prosinca 1971., koji sam sinoc gledala. Vjerujem da su neki od vas gledali stari postav, ako ne, barem se sjecate poznatih songova - Tri sobara, Zelena livada, Whisky, votka, gin, Jalta, Jalta, Čunčurluk, Sto ce biti s nama sutra i Neka cijeli ovaj svijet. Sjecate se, vjerujem i Sande Langerholz, Borisa Pavlinica i Rikarda Simonelija.
Premijera je odrzana prije nekoliko dana.

Vjerovatno ce vas iznenaditi da je redatelj i ovog puta neunistivi Vlado Stefancic (1931.g) i da je unatoc visokim godinama ostao gotovo nepromijenjen, kako fizicki tako i duhom, entuzijazmom i nevjerovatnom energijom.

Predstava je dinamicna parodija, puna likova, songova, sarenila boja, pa cak i libreto od kojeg se ne ocekuje previse u mjuziklima, operetama i operama, nije bio los, izazvao je spontan buran smijeh i aplauz. Scena i kostimi su vrlo dobri, a posebno raduje uigranost plesaca i izuzetni glasovi novih mladih clanova ansambla.

Cini nas zadovoljnima i spoznaja da osim uprizorenih standardnih opereta i poznatih mjuzikla – Chicago, Briljantin, S ljubavlju - Janis, Aida Eltona Johna, imamo i domacih djela izuzetno dobro primljenih kod publike i kritike - Dundo Maroje, Jalta-Jalta, Mala Florami, Gubec beg, Gricka vjestica, Karolina Rijecka,...
Ako vas put nanese u Zagreb, Split ili Rijeku i budete imali vise vremena potrudite se pogledati neku od ovih predstava, bit ce te ugodno iznenadjeni, kao sto smo bili svi, koji smo ih gledali.
http://www.tportal.hr/kultura/kazaliste/59372/Jalta-Jalta-Novo-proljece-dobre-stare-dame.html
http://www.komedija.hr/repertoar/prva.htm
http://www.komedija.hr/okazalistu/vlado.htm

Natasa

9 comments:

  1. Vlado Stefancic. Bez slike, ime mi bilo vrlo poznato ali lik ne dolazi. Znam li ga iz skole, vojske, kosarke? Iz kog zivota? Kad sam vidio sliku-sve mi se otvori!
    Dame nam polako prilaze! Mario, molim te ponudi vino. Na racun kuce za sve dame: Ljilju, Natasu i Ljubicu. Nadu ne treba gubiti! Pridruzice se one nama kad vide da smo fini decki.

    ReplyDelete
  2. kad bi tebi neko sad Bato rekao
    Nevenka Maras:)) ti bi pitao Biljanu da nije slucajno s njom isla u skolu, a rodjena je u Bluci!!
    pa ti sad vidi...
    nemojte mu pomagati:)))
    .. a nije ni kosarku igrala....

    ReplyDelete
  3. Internet je cudo! Pomogao mi je da se 'sjetim' da je Nevenka Maras, iliti Nela Erzisnik rodjena u Banjaluci a proslavila se likom Marice Hrdalo. Sve sam ovo nekada znao i bez Interneta, ali isparilo. Evo sad se vratilo.

    ReplyDelete
  4. bravo!
    naravno i meni je internet zapravo pomogao ali eto pade mi Nela na pamet i ko bi jos Nelu i Maricu povezao sa Nevenkom?
    makar smo se podsjetili..

    ReplyDelete
  5. Draga Natasa
    Hvala ti za informaciju o ovom novom blogu a i o lijepim rijecima o Canku.Druzeci se na Milanovom blogu sa njim nisam ni sumnjala da je drukciji covjek od onog sto si napisala.
    Cestitke za otvaranje konobe(to mi je drag naziv,jer i u Sibeniku imam prostoriju koju tako zovemo i u kojoj rado boravimo).
    Ja nisam nikad bila kafanski tip, ali se rado sjecam moje raje kad bi ujutro dosli na posao,mamurni ali uvijek sa istim tekstom"jes, nam sinoc bilo dobro, cjelu noc od kafane do kafane."
    Ja sam pisala prijateljicama o mom boravku u Holandiji i Barceloni, pa je doslo i do Milana.Otvori i on na insistiranje moje i nekih blogerica svoju butigu.Ipak smo mi onaj fini banjalucki soj, kojeg je nase kucno vaspitanje obiljezilo za sva vremena.
    Zalazicu u oba prostora sa odlukom, da kad sam dobro raspolozana ulazim kod tebe, a kad me uhvati beznadje i depra zbog okruzenja u kojem zivim skoknucu do Co-a.
    Obadvojici obecavan priloge i slike sa putovanja i sibenika.
    Jos jednom puno srece Pozdrav Saima

    ReplyDelete
  6. Draga Natasa

    Prilog ti je super, povremeno gledaM inserte na HRT 1 i oduseve me.Zato saljem mali dio clanka Seada Fetahagica iz "Slobodne Bosne" , iako pise za BH vlast, tekst se moze prilicno odnositi za sve prostore ex-Yu;


    "ODAVNO JE NAREDJENO DA NIKO IZ VLASTI NE SMIJE ICI U teatar,koncert ozbiljne muzike u sirokom luku zaobilaziti, a ko se zatekne sa knjigom u ruci NACINOM NAGLIM DOBIJA OTKAZ U VLASTI.Moraju se pohvaliti nasi djelatnici, pocevsi od Sredoja Novica, koji pokriva kulturu kao ministar drzavnih civilnih poslova, pa preko entitetski,kantonalnih i opstinskih sefova za kulturu, NI JEDAN NEMA POJMA O UMJETNOSTI, NITI GA ZANIMA.Ali ta komunisticka propaganda da je umjetnost vazna toliko da je usla pod kozu mnogim nasim gradjanima, da ne znamo kako je iskorijeniti.DZABA OVIM STVARAOCIMO UKINULO PARE, ONI ZA TO NISTA NE HAJU , NEGO I DALJE GUDE SVOJE."

    OVAKVI TEKSTOVI ME NAJVISE OBRADUJU.
    POZDRAV SAIMA

    ReplyDelete
  7. Danas sve malo kasni. Isao sam u USA u ribu! Amerikanci dolaze u Kanadu a mi idemo u USA u ribarenje. Cudan neki svijet i mi i oni. Ovi stariji ribari kazu da u Ontariju riba vise ne 'radi'. Odes u USA u rezervat kod Indijanaca, platis dozvolu. Uzivas u predivnoj prirodi i nahvatas se riba. Vecinu vratis nazad poneses jednu dvije...Nastojacu da se ne hvalim i ne tusim previse s mojom novom strascu i pripremiti samo kratak izvjestaj sa slikama kao dokazima.
    Dobrodoslica Niskani i Saimi novim damama u konobi. Pice za sviju! Kuca placa.

    ReplyDelete
  8. E bas mi je drago pozdrav i dami.
    Se razme na kog mislim.
    bruja

    ReplyDelete
  9. E Predraze, Predraze

    Tek sam progled’o (jutro je, oko podne) a ti zoves turu. Rano je za vino i konobu, vec cu ja prvo na bicerin (jel’ se tako kaze) loze kod Saime pa predvece kad popusti fjaka (isto, jel’ se tako kaze) kod tebe na vince.

    ReplyDelete