Friday, March 12, 2010

POSAO ZA PENZIONERE 1

Ja jos nisam penzioner, ali pripremam se. Vjerovatno medju onima koji svracaju na ovaj blog ima onih koji su zainteresovani. Pogledajte oglas pa odlucite. Neki nasi ljudi koje poznajem su vlasnici apartmana u Jamajci. Evo oglasa koji sam upravo dobio:
Posao je za penzionisane muskarce u punoj snazi:
Opis posla: Asistent u skoli jahanja
Lokacija: Plaze na Jamajci
Plata: $5/dnevno
Potrebno ljudi: 3
Javiti se na…..
Plata i nije neka, ali su smjestaj i hrana obezbijedjeni. Znam i da zivot u Jamajci nije skup. Cak i bukvalno.
Da ne bih uzalud trosio vrijeme, samo ako bude zainteresovanih, postavicu sliku sa radnog mjesta i adresu.

1 comment:

  1. Canak moj,
    bas si ovo nekako lijepo,spontano uradio,citas,pises,nema nekih teskih tema,jer nema ni teskih ljudi sa tobom,a imam osjecaj da sam stalno u parkicu.
    pozdrav svim mojim banjalucanima.
    Sopen,
    PS
    Mario,
    zao mi je sto nisam bio na koncertu

    ReplyDelete