Monday, April 12, 2010

MARIJAN BENES: SVADJALICE (POSLAO BOCO)

Ako netko, napiše ovakve stihove, na jeziku samo nama znanom, neka se šampion zove i prijatelj sa dušom ranjenom. Konobo cijela, Marijan vam peva iz grla bijela.(Boco)
SVAĐALICE
Svađali se rakija i vino,
ko je jači,
ko je veća sila
i kolika je moć
njihovih promila.

Vino kaže:
Mene piju po tri dana,
bili gladni bili siti,
pa i kad me se napiju,
opet bi me htjeli piti.

Rakija će:
Ajde more...
od mene se najpre kreće,
pijani su i veseli
nakon ture treće.

Ti ljudima
razotkrivaš dušu,
svatko tako kaže,
jer kad nekom
protekneš kroz gušu,
ne umije da slaže.
Vino:
Istina, da u meni je istina,
al,kad tebe piju,
onda se od sramote
od komšija kriju.

I presudi “Knjaz Miloš”voda:
Dobro,
Pa neka tako vam bude:
Svi pametni mene piju,
a vas piju lude.

Marijan Beneš

1 comment:

  1. Benes je jedan od rijetkih sportista koji svoj talent, moze iskazati i kao umjetnik, a jedan od rijetkih umjetnika koji je svjestski sampion.
    Nek je on nama ziv i zdrav.

    ReplyDelete