Tuesday, April 06, 2010

MOJO

U posljednje vrijeme neprestano cujem izraz „mojo“, prilikom prenosa utakmica, komentarima, muzickim emisijama, raznim show emisijama...
Mozda nekima i nije, ali je meni to potpuno novi izraz. Stalno ga cujem i stalno hocu da naucim sta znaci i evo prije neki dan to i ucinim pa da svoje novo saznanje podijelim i s vama.
Originalno mojo znaci sarm ili carolija. Ali, vremenom se to polako mijenjalo, pa evo u sadasnje vrijeme imamo i nova, veoma popularna znacenja: pronaci magiju u onome sto radimo, sexi ili talentovan. Ali mogu i druga znacenja. Zavisi od inspiracije autora.  Nema ogranicenja. Tako da sada za sve sto izgleda dobro, i za sto se donedavno koristio, isto tako hibridni izraz „cool“, sada je mojo.
Mojo, kultura crnaca,
Mojo, video igra,
Mojo, novinari na terenu, terenski , ne studijski,
Mojo, sos popularan na Karibima,
Mojo zurnali, razni
Mojo, sexualni sarm u Austin Powersu,
Mojo, majmun u seriji Simpsonovi,
Mojo Radio , radio stanice u New Yorku i Torontu
Mojo, seksualno atraktivan,
Mojo jojo (onaj koji se gura u javnom prevozu),
Mojo hand (platneni ceker popunjen travama i mineralima)
Mojo biskvit (marihuana)
Mojo klubovi, razni...
Sve je danas mojo, pa i ovo sto ja pisem moze se tako nazvati, ako bas tako hocemo.

No comments:

Post a Comment