Sunday, April 11, 2010

SLIKA I PRILIKA

Pricam jutros sa svojom sestricnom Sladjom, koja je redovni citalac i jos redovniji kriticar bloga. Ona se inace „nikada nece javiti“ na blog. I pita mene moja Sladja zasto sam postavio svoju sliku na kojoj mi je frizura „k'o u policajca“. Ona mene tako casti jos od kada sam, sretan sto to jos uvijek mogu, poceo eksperimentisati sa frizurama. I nije to sve. I Biljana joj se u tome pridruzila. I kad god namjestim svoju frizuru onako kako se meni svidja, ili sam „kao milicioner“ ili, gluvo bilo, “k'o karadzic“, ali ne Vuk, vec onaj razbaruseni iz Haga.

Evo zato sam, da bih zadovoljio moje dvije najvece kriticarke, pronasao sliku na kojoj je frizura koja ce im se, nadam se, svidjeti. Jel' valja sada!?
--------------------------------
Evo danas sam nasao jednu noviju.

7 comments:

  1. Ja za tog tipa necu pisati

    ReplyDelete
  2. Kako li tek Kerber izgleda?

    I Kerberu trebaju naocale da prepozna svog gazdu:
    Neko dao Kerberu kobasica i sudzuka, pa ossissani lav zaboravio da laje i skoci....

    ReplyDelete
  3. ne daj Boze da sanjam ovu budalu sa slike...

    ReplyDelete
  4. pa opet anonymous12 April 2010 at 23:09

    paz' da ti ne kazu... tek sad, kriticarke....

    ReplyDelete
  5. Vrati se Ti nama sa "policijskim" frizom, a dame nek malo manje kritikuju, kad vec ne ucestvuju u diskusijama.

    ReplyDelete
  6. Imas pravo Bruja! Vracam se sa slikom koju mi je Biljana bar dva sata birala da ne bude ruzna kao ova Richardsova.
    Malo sam izmijenio i zaglavlje.
    Vise nista ne mijenjam bez zvanicnog javljanja na blog.

    ReplyDelete
  7. Vratija se Ssime...di je bija?

    di je bija da je bija, da je bija...

    ama, najljepssi...(iz B.Luke)

    ReplyDelete