Friday, May 21, 2010

BOCO: SPOMEN PLOCA KAB-a

Plemenita akcija Ratka Malica (znanog kao Nale ili Celo), starog KAB-ovca,  da se  na zgradu Banskog Dvora (nekada Doma Kulture) postavi spomen ploca KAB-a potrajala je prilicno dugo; preko godinu dana. Posto sam KAB-ovac od 1968 ( jos cuvam clansku kartu) , i na neki nacin  pomogao tu akciju,  " kraduci" ovaj Bocin tekst sa Cajine http://www.uzbluz.com/Dnevnik.html, drago mi je sto vas mogu obavijestiti da je akcija uspjela i da je spomen ploca KAB-a postavljena.
(Jedino sto mi se ne svidja je slika KAB-ovaca na kojoj su muskarci na jednoj a zene na drugoj strani slike. To nije u duhu revolucionarne tradicije koju je KAB nekada gajio)

*********************************


Bivši KAB-ovci i simpatizeri ovog, nekad najpopularnijeg kluba mladih intelektualaca,  
postavili su spomen ploču na zgradu Banskog dvora (nekad Dom kulture) kao uspom- 
enu na dane kad su u toj zgradi imali svoje prostorije i vrijedno radili na realizaciji mno- 
gih kulturnih manifestacija, od kojih neke žive i danas.  
Bio je to dirljiv susret prijatelja, koji se dugo nisu vidjeli. 
boco



Bocina dopuna: (s desna na lijevo)
Čučavci: Jasmin,Švac i Šule.
1.red: Mira iz pozorišta,Zdenka, Midhat Karić,Zdenka 2,Raska,Beba,Milka Boris, Beneš M., Boco,
2. red:
Maženka, Jadranka,Ksenija , Čado,Božana, Ozana, Nale,Kamenko Kašiković(sakrio se), Boško Miljević, Zlatko Bender,Željo Šarić i Đuro Kralj.

3 comments:

  1. da g. Nale nije stavio kapu, tj.pokrio kosu,ne bih ni njega poznala...sve ostalo nepoznato???

    ReplyDelete
  2. Boco, hajde ti nama s lije na desno, pa stoje , pa rprevi red, pa drugi red. Siguran sam da sam znamo 90% tih ljudi na slici ali izdala memorija, a malko su mi se i izmijenili, kao uostalom i svi mi. Ne znam zasto. .. Hajde Boco, ljepote ti!

    ReplyDelete
  3. Treca s lijeva u sivoj jakni, naocale, Jadranka Havlik, udata Latinovic, ag tehnicar.

    ReplyDelete