Monday, May 17, 2010

KAD BISTE PITALI, STA BISTE PITALI...?

U narednih nekoliko mjeseci, s vemena na vrijeme, razgovaracemo o predstojecim izborima u BiH. Ma koliko smatrao izbore znacajnim, nastojacu da ne pretjeram. Dva do tri puta mjesecno, nadam se nece biti previse. Mozda, za pocetak da postavim nekoliko pitanja vama koji ste zainteresovani da o ovoj temi citate i pricate. Evo nekoliko pitanja, ciji odgovori mozda mogu pomoci svima nama da odlucimo da li da glasamo, a mozda i za koga. Mozda. Vidjecimo,
Ako biste imali priliku da birate, da li biste sada radije razgovarali i pitali politicare za koje mislite da treba da idu sa politicke scene ili one koji bi, i vasom voljom i glasom, trebali stupiti na tu scenu?
Razmislite.
Koje politicare biste zeljeli pitati nesto ?
Sta biste pitali bosanskohercegovacke politicare, vodje stranaka ili kandidate za funkcije, ako biste za to imali priliku?
Hajde razmislite. Koja pitanja?
Ako ste ozbiljni - posaljite svoje odgovore a i pitanja .
Ja pripremam svoju listu pitanja ali zelio bih cuti i vas.
Pokusacu da kontaktiram neke politicare (neke sam vec i kontaktirao) i da razgovaram s njima. Postavicu im i vasa pitanja.
Nakon sto dobijem neka vasa misljenja reci cu vam, kakva su moja razmisljanja u ovom momentu.
Da ne bude zabune u startu. Ja ne pripadam niti jednoj stranci ili pokretu, niti imam ikakvih politickih ambicija osim da budem informisani glasac i da svojim a mozda i vasim glasom pomognem opciju koja ce izabrati, da umjesto svojih licnih ambicija, radi za ljude koji zive u BiH.
Ako i ne bude vase reakcije, necu se ljutiti, niti ce me to obeshrabriti.  Ovo sto cu raditi ne smatram nikakvom posebnom misijom, niti ocekujem ista spektakularno. Radim zbog sebe i vjerovanja da mozda svako od nas, svojim glasom, moze pomoci onima koji su, slicno meni, do sada bili pasivni, mozda i nezainteresovani, ili neodlucni. Pa evo, ja cu vam prenositi svoja razmisljanja i saznanja onako, kako dodjem do njih.
Ne zaboravite procitati. To je prvi korak:
Registracija biraca iz inostranstva

No comments:

Post a Comment