Saturday, June 19, 2010

KAKO NAVIJATI !?

Radni sastanak u Fudbalskom Savezu Srbije, podrucni odbor u Johanesburgu.
Strategija kako do pobjede ovdje je dogovorena!

Sad mi je malo jasnije!  Rezultat utakmice vec znate (vi koje to interesuje). Rezultat mojih osjecanja glede utakmice cu saopstiti, onima koje to interesuje.
Utakmica Njemacka - Srbija pocela je u 7 sati ujutro po ovdasnjem, toroncanskom vremenu. Dolaze mi ljudi u kancelariju, javljaju: "Srbija vodi 1:0!" Nedugo zatim: "Srbija pobijedila!" Raduju se ljudi. Ozareni. Sve to zbog mene. Da ih ne bih razocarao, i ja se kao radujem. Lakse mi je to, nego da i njima objasnjavam svoje cudne osjecaje. Kako njima da objasnim da ja, nakon sto vidim sve ove slike, osjecam mucninu... Ne objasnjavam nista, "radujem se". Kad to vec nisam uradio svojim radnim kolegama evo da bar ovdje prokomentarisem ove slike (inace objavljene u e- Novinama).

Cjelivanje po pravilniku Fudbalskog Saveza Srbije urodila plodom.
Mrska Njemacka porazena 1:0!
(Pitam se: Kako li se cjelivaju oni koji ne ljube krst, ili ljube neki drugi 
a znaju igrati fudbal i zive u toj istoj drzavi!?)

Ovo necu ni komentarisati. Nije pristojno...

Pitam se da ja nisam malo "iscasen"?! Na srecu, nalazim da nisam jer evo ima jos ljudi koji sve ovo slicno dozivljavaju. Procitajte, pa se uvjerite. Covjek rodjen  u Srbiji i, zivi u Srbiji, i misli k'o i ja, ili ja mislim k'o i on, svejedno!
Mozda smo mi obojica malo "iscaseni"?!
Mozda se mi i promijenimo do kraja prvenstva?! Samo kojega?

Citam sada napise poslije pobjede. Svi, bas svi (cak i u e-Novinama), isticu kako je ovo prva pobjeda Srbije nad Njemackom nakon 1973! Tu sam pukao. Hej, koje Srbije? Jel, oni to misle da smo svi mi u toj Jugoslaviji bili Srbija? Ili da samo Srbija ima prvo da bude nasljednica te Jugoslavije? Ko biva jedina se borila da Jugoslavija opstane. Toliko se dobro borila da je sve rastjerala iz nje i od sebe!
Potpuno je jasno ko je ustvari "iscasen"!
Ovo vise  nema nikakve veze sa fudbalom ali ima sa jednom drugom rijeci koja pocinje sa "f": Fuck off!

P.S. Svima onima koji se iskreno raduju uspjehu reprezentacije Srbije, i kojima ne smeta ovo sto meni smeta, i koji ne vide ono sto ja vidim, i koji ne cuju ono sto ja cujem, se izvinjavam. Njima je sada sigurno lijepo. "Hljeba i igara!" 

Iskreno me obradovao vodstvo pa kasnije i nerijesen rezultat Slovenaca sa USA koji ih vodi jedan korak do kvalifikacije u slijedeci krug. Slovenci sigurno nisu svoju reprezentaciju vodilli u crkvu prije takmicenja, jer Slovenacka fudbalska reprezentacija je nacionalno raznovrsnije i od npr. fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine, sto je jos jedan apsurd, ali to je vec neka druga tuzna prica sa nasih prostora...

4 comments:

  1. Kazu neki; vjeko se samo lijepi na politiku. Istina sto jest, jest. Mislim, istina je da neki kazu.

    E, citam juce ovaj Pedjin sportsko-politicki prilog i kontam da kontam e neces vala, al’ nema potrebe jer pravo da vam kazem mene zabooole, al’ pravo me zabooole.

    Kad danas Pedja opet. E vala sto je previse previse. Moram da odreagujem. Na prilog.

    U 7 ujutro na poslu. Pa nisi u Cajevcu. Sto je rano, rano je. he,he…

    ReplyDelete
  2. U subotu sam Petru Lukovicu, glavnom uredniku e-Novina, poslao email u kome sam izrazio svoje cudjenje, prenerazenost i bijes zbog objavljene politicke gluposti u sportskom tekstu i evo vec danas Petar L. mi se javio ovim rijecima:
    "Dragi Predraze,
    Primi moje izvinjenje zbog ove gluposti i politi;kog slepila.
    Omaklo se Civricu dok je pisao text.
    Vise nikad se nece nista slicno pojaviti.
    Izvinjavam se
    Tvoj PETAR LUKOVIC"

    ReplyDelete
  3. Predraže, doživio sam i ja sličnu situaciju. Naime, uoči pretprošle Olimpijade na HRTu čujem svojim ušima kako se zlatna medalja Ante Josipovića baštini Hrvatskoj. Halo - napišem ja uljudno - ne pominjući NDH i pretenzije ekstremista - Ante je boksovao za Slaviju! Odgovori mi urednik Ozmec oslovljavajući me uvaženim gospodinom: 'Mi samo koristimo zvaničnu statistiku, kao uostalom i OK SCG.' Ja na to posaljem mail tipa:'Niste Vi statističari, nego sportski novinari s memorijom.' I dobijem zvanični odgovor Redakcije: 'Primljeno!'
    Moraću jednom napisati nešto na temu...BiH kao Alajbegova slama.

    ReplyDelete
  4. Evo da se i ja malo javim po ovom pitanju.Nije nas puno na blogovima "cistaca smeca u vlastitom dvoristu" ali nas i ima.
    Ja na ovo dodajem tekst iz "Slobodne Bosne" (preprican jer sam bila u Sa pet dana pa je zaboravila ponjeti).
    Pita Senad Avdic Abdulaha Sidrana:"Sta ti mislis Avdo o islamskom terprizmu U BiH poslije ovog atentata na policajce u Bugojnu).
    Avdo odgovori"Napisi slobodno da se ja ne bojim islamskog terorizma, nego djamijskog terora, zbog kojeg sam i otisao iz Sarajeva u Gorazde.Ja napisah."
    Avdo uvijek malo kaze a puno rekne.
    Meni je jedna rodica iz BL rekla da bi mi bilo bolje da ne pisem na Coov blog jer je opasan.I zamisli Bosnjak.Rado bi mu napisala ime ali nisam cula svojim usima.Neki misle da sam se usutila jer nisam jos prijavila imovinu.Svidja mi se na tvom blogu ono "zaboooooleme".
    Dragi Canak ako bilo kako mogu da ugrozim ovaj fini blog. ne objavljuj.Pozdrav svima Saima

    ReplyDelete