Thursday, July 08, 2010

IZBORI U BiH 2010


Dilema, glasati ili ne , ustvari je dilema za koga glasati, posebno za nas koji trenutno ne zivimo u BiH.
U par navrata pisao sam o predstojecim izborima u BiH, potaknut vijescu da je za Predsjednika Nase stranke za Republiku Srpsku izabran moj drug Damir Miljevic, kome vjerujem i za koga bih veoma rado glasao. Uspostavio sam kontakt sa Damirom, poslao Damiru pitanja,  ocekujuci da cemo iz njegovih odgovora svi mi doznati vise i o politickoj situaciji u BiH, ali i planu i programu Nase Stranke i da ce nam to olaksati nasu odluku. Damir mi se ranije odmah javljao, ali na moja pitanja ne odgovara evo vec mjesec dana. Ja tu ne vidim neki problem. Svi mi imamo svoje prioritete.  Jos uvijek nije kasno.  Ja sam strpljiv i razumijem prioritete.
Medjutim, mozda je i dobro sto mi se Damir jos nije javio.
U medjuvremenu, sasvim slucajno, sam saznao za neke ljude koji su clanovi te stranke za Republiku Srpsku. Jedno od imena za respekt, pored Damira je i Svetlana Cenic. Ona, svojim prisustvom pojacava specificnu tezinu te stranke i olaksva nam odluku. Ali procitah i neka druga imena,  zadojenih nacionalista i mesetara, nije ni vazno koje su boje, cije se otrovne izjave iz proslih dana,  mogu i sada naci na web stranicama,  a koji sada samo promijenise dres (vec poznato) i uvrstise se u tu stranku. Za takve, ja nikada ne bih glasao. Za stranku u kojoj oni nadjose utociste, ja necu glasati.
I iz ove situacije sam nesto naucio: Koliko god bili informisani, mi koji ne zivimo trenutno u BiH, ne znamo situaciju tamo. Mi vise ne znamo mnoge ljude. Ne znamo ko je gdje, ko je s kim. Vrlo lako mozemo pogrijesiti. I zato mislim da je bolje prepustiti ljudima koji tamo zive, koji znaju mnogo vise od nas, koji zive zivot u BiH, da odluce o svojoj sudbini. Jednog dana, ako i kada do tog dana dodje, kad budemo duze zivjeli u BiH , znacemo vise i  odluka ce nam biti laksa i vjerovatno ispravnija.
Dakle, dragi moji, jos cu vas jos jednom podsjetiti da je rok za prijavu za manje od dvije nedjelje.
Podsjeticu vas jos jednom i na linkove gdje mozete naci sve potrebne informacije, pa na vama je...

CENTRALNA IZBORNA KOMISIJA  ili putem telefona +387 33 251 331 i +387 33 251 332.

OBRAZAC PRIJAVE ZA GLASANJE IZVAN BiH

OPSTI IZBORI U BiH 2010 - LETAK

ODLUKA O DIPLOMATSKO-KONZULARNIM PREDSTAVNISTVIMA U KOJIMA SE PLANIRA ORGANIZOVATI GLASANJE

8 comments:

  1. Htjedoh preporuciti inicijativu profesora Zivanovica da se bojkotiraju izbori, ali to nije fer.
    Nije fer da mi, bili preko bare ili samo preko Save, uticemo svojim glasovima kako ce zivjeti ljudi u drugim drzavama, pa makar to bilo i u najboljoj namjeri. Svi mi u svojim mikro sredinama imamo puno razloga i prostora boriti se za bolje drustvo.
    Istina je da se najlakse i najbrze dolazi do rezultata preko " nasih " predstavnika, ali postoje i individualne borbe. Evo vi na blogu imate covjeka koji se hrabro fata u kostac sa zakonima zemlje u kojoj zivi. Bilo bi zanimljivo procitati nesto o tome. Napominjem da pritom nikako ne zelim zadirati u privatnost tog gospodina.

    ReplyDelete
  2. Slazem se sa prilogom, ne znamo nista.
    Covjek grijesi dokle zivi.

    Svako ima neke razloge, opravdane, zasto ne bi trebalo glasati za ovu ili onu stranku.

    Posteno, i do sada, nikad, nikad, nisam znao karakter ljudi za koje sam glasao.

    Pratim ovaj blog povremeno, ali ne vidim ko se to 'bori sa zakonima zemlje u kojoj zivi'---mozda sam nesto preskocio?

    Znam za dobre ideje koje su sprovedene u djelo.

    Pozdrav, Gordan

    P.S. Neka lica, nabuhla od picca, preporucuju bojkotiranje izbora? Valjda oni bolje znaju! Picce otvara nove vidike...

    ReplyDelete
  3. Da ne bude zabune. Ja jesam imao namjeru da preporucim izlazak na izborr i o tome sam pisao u par navrata.
    Sada, ja vise nista ne preporucujem, niti predlazem.
    Neka svako za sebe odluci po svojoj svijesti, savjesti i obavijestenosti.
    P.S.
    Cudan je taj profesor podbulog lica. Nikako da dokucim u cemu je istina! Mozda, 'in vino veritas'.

    ReplyDelete
  4. MOLIM!!!

    PS. Ne, 'MOOLIIM' vec ono kratko, odresito banjalucko 'MOLIM'.

    ReplyDelete
  5. Iznenadjeni Made14 July 2010 at 05:45

    Jel' se vi to sprdate sa onim prof.Zivanovicem koji je jos '92 rekao da ono sto se dogadja u Banjaluci je zlocin protiv autohtonog stanovnistva tog grada?

    ReplyDelete
  6. Made, mozda ces biti jos vise iznenadjen, ali te molim da razmislis prije nego zakljucis i reagujes.
    Ja sam se tokom tog naseg rata divio Ziletovoj ( prof. dr. Zivanovic) hrabrosti, jer on je tih godina jedini imao hrabrosti da javno, i to u beogradskim novinama, pa i na Radio Banjaluci ( istina dosta sramezljivo, jer ga ne bi pustli u program) , objavi istine i pokusa se suprotstaviti nacionalizmu i fasizmu. Pitao sam se kako to da je on tako hrabar, kako to da ga niko ne ubije jer se tada zbog mnogo, mnogo manjeg razloga gubila glava, ili gubio pasos, ili sloboda, ili zubi ili rebra. Sve to se Ziletu nije dogadjalo i on se citavo vrijeme rata javno i hrabro suprotstavljao nacionalizmu i fasizmu svojih. I to je istina.
    Ali ima i jos nesto sto ni tada, a ni sada ne mogu da povezem sa tim i takvim Ziletom. U isto to vrijeme Zile je bio oficir i komandovao jednom jedinicom VRS, stacioniramom, rekli su mi, ja to ne znam, na frontu. Nije ni to toliki problem. Svako je reagovao na svoj nacin i spasavao se na svoj nacin. Vazno je da nije cinio zlocine. Svi su morali biti ili u nekoj vojsci, ili ludi, ili dezerteri, ili pobjeci u svijet... Ali kako to povezati sa hrabrim otporom onima koji komanduju tom istom vojskom. Jos nesto. Ovo ja znam jer sam vidio i prisustvovao. Taj isti Zile, koga cijenim zbog njegovog stava i hrabrosti da ga iznese u to doba , je u isto to vrijeme, u doba najgoreg rata, kad smo i ti Made i ja, jos bili u Banjaluci, se lijepo druzio i pio sa Gugom Lazarevicem, sa direktorom Radija Hrnicem (SDS knjizica broj 3) i to ne sasmo jedno pice, vec cijelo jutro, pa onda popodne, i ne samo jednom...
    Zbog obe ove istine, taj Zile je, za mene, bio i ostao nepoznanica. Divis mu se a u isto vrijeme i sprdas, kako ti rece, jer izgleda da je njemu i tada a posebno sada bilo "in vino veritas..."
    Mozda ja prema njemu grijesim. Neko ce reci da ne treba crniti ono malo pozitivnoga, da ova druga istina nije ni vazna. Mozda je sve to bio njegov nacin da sacuva glavu, a mozda su mu ta sloboda i hrabrost bili odobreni, da bismo se i mi hvalili kako smo demokrate. Bio bih sretan da me neko razuvjeri, ali ono sto sam vidio i dozivio ja ne mogu zaboraviti, jer mi se sjecanje na njegovu hrabrost ali u isto vrijeme i sjecanje na Zileta kako pije i prijateljski prica sa Gugom i Hrnicem vracaju kad god cujem njegovo ime...

    ReplyDelete
  7. Citam neki dan ovu gore tipicnu BL prozivku i kontam – neces vala. Onda odem na mali,produzeni, vikend odmor. Vratim se, pa pogledam opet, a ona zadnja rijec “gospodin” izaziva.

    Ono od tamo (od Co-a) ‘Ja, umjetnik’ , ovo dusu dalo za ‘Ja, gospodin’ , he,he . Ma nije ni to bitno, al’ sansa za trilogiju. Normalno zadnji dio ce se zvati ‘Ja, seronja’. Ako se upecam do kraja. Al’ eto da se zna ko je prozvan.

    Ustvari, Canak hoce da zatvori ovu izborno- politicku temu, sto mi se uopste ne svidja. Tj, nece biti po njegovom. Jer je urednik, a nasa je funkcija da urednika ….sikiramo.

    ReplyDelete
  8. Sprzeni (na golfu) Made14 July 2010 at 14:03

    Pa onda da nastavimo. Prvo o profesoru. Posto sam do sada cuo kritike ne njegovo racun samo od jedne strane (da ne preciziram koje, a ako treba ili bude podpitanja preciziracu) a znam kako se javno izjasnjavao, on je na vrhu moje top liste mozda bas zato sto ga ta strana kritikuje. A to sto je pijan je ipak zdravije (bolje mrtav pijan, nego pravo mrtav) nego ono sto se desi nasem Branku Copicu (kad je shvatio koju igru SANU igra prema Bosni) ili banjaluckom sekspirologu (kada skuzi skim se u kolo uhvatio).
    E sada oko izbora.
    Ja sam protiv da ljudi koji ne zive u Bosni (Bluci) uopste glasaju. Ja licno nisam Dodika ni postavio dole da vlada, zasto bi se sada protiv njega borio. Ili kako ide ona stara izreka: TRAZILI STE, ETO VAM GA. Sjecam ga se kao loseg kosarkasa, snalazljivog biznismena (u ono kratko doba Markovicevog zaludjivanja pucanstva) i sada politicara po mjeri naroda ma sta to znacilo (ja imam svoje objasnjenje).
    Sto se tice tvog "druga" nisam ni misio da ce ti odgovoriti. Bilo mu je bitno baciti reklamu i nista drugo.
    Nadam se da ce razni Anonymousi dobiti ime jer nemam namjeru diskutovati sa osobama skrivenim u grmlju.
    Evo sad lopta do tebe gospodine Vjeko ;)

    ReplyDelete