Tuesday, July 20, 2010

MOJ VELJKO


Nekada, 20. juli je bio dan kada bih svom Veljki cestitao rodjendan, donosio poklon za koji bi se on zahvalio i prikrivajuci osmjeh, redovno dodao: " A, zasto ste vi to?! Pokloni su za djecu. Niste se trebali trositi."
Nije zasluzio da zadnje godine zivota zivi toliko udaljen od njegovih najblizih zbog kojih je njegov zivot i imao smisao.
Bio je dobar covjek i dobar otac.
Zelio bih da me moja djeca jednog dana pamte i sjecaju se onako kako ja pamtim i sjecam se njega.
Kaze mama danas: " Bolje mu je nego meni."


2 comments:

  1. drago moje, otkud ti snaga za sve ovo.....bas me rasplaka......
    boze kako malo treba da sjecanja naviru...bio je i dobar tetak...
    oslovljavali smo se nas dvoje sa "kolega moj" sve do kraja....

    ReplyDelete
  2. Bas je super deda bio i puno nas je sviju volio.

    Nikad mu nije bilo tesko angazovati se oko nas, male pacurlije.

    dedina "guzla" : )

    ReplyDelete