Monday, July 12, 2010

SPANIJA SVJETSKI PRVAK U FUDBALU

Moja osjecanja prije su i prije finalne utakmice u svjetskom prvenstvu u fudbalu ponovo podijeljena. Navijam za Holandjane, ali ako Spanija pobijedi imam velike sanse da i ja pobijedin u onoj kladionici u firmi o kojoj sam pricao na pocetku prvenstva. Ustvari, ja dobijam u svakom slucaju.

 Na tribinama i na terenu mnoge poznate licnosti. Svjetski jet-set: fudbaleri, politicari, cak i Mandela, glumci, princevi, princeze...
Dosta dobrih glumaca i na terenu.
Poluvrijeme prvo:
Dosadno. Pistacije mi zanimljivije. Jedna ociscena pistacija, mi ispade, odskoci od poda ode nekuda. I dok sam je trazio, dogodi se jedina sansa i ja je ne vidjeh. Na srecu reprizirali su je sedam puta jer nista drugo i nije bilo za reprizirati. A i tu se onaj Holandjanin, ime mu zaboravih, obruka. Profula cijelu loptu, k'o zadnji pacer. Imali su i Spanci jednu polu-sansu, kad onaj dugokosi Ramos ili Puyol zavrnu loptu glavom prema golu. Ali nista ni od toga.

Primijetio sam da su ovi danasnji fudbaleri dosta brzi, ponekad prebrzi, ali i prilicno zaboravni. Zatrce se tako s loptom, pretrce jednog protivnika, pretrce drugog, treceg ali usput zaborave loptu, koju onaj drugi pretrcani neometan pokupi i ode s njom na drugu stranu.

Pored toga, bar u ovom prvom poluvremenu, fudbaleri su cesce igrali rukom nego nogom, ubacujuci loptu sa strane, jer je ona cesce bila u autu nego na terenu.
Sve u svemu, rezultat prvog poluvremena 0:0. Za nikoga.
Sudija se uklopio. Svaku odluku donosi sa 3 do 5 sekunci kasnjenja. Saceka da vidi reakcije pa dune ili ne dune. Sigurno je sigurno.

Oni u VIP lozi vide djavo odnio salu pa se zabavljaju na svoj racun.
Ako oni na terenu ne zaigraju bolje, pusticu snu da me savlada.
Nista ljepse nego zaspati gledajuci prenos finala svjetskog prvenstva u fudbalu.

Drugo poluvrijeme – ista prica!
Sad vise nemam ni pistacija. Uzela Biljana. Kaze, previse kalorija.

Sjednem i kucam ovo sto vi sada citate. Tako mi bar nije dosadno. Mozda je vama sada...Ovi na terenu, ako nastave ovako, igrace i producetke sve do penala. Vani, ovdje u Torontu pljusak, grmi, vjetar... Prognoza bila, suncano bez oblacka. Podsjeti me ova prognoza na mog bivseg druga, prognozera.
Kazu, cita moj blog ali mu se ne svidja. Ne cudi me...

Bolje bi mi bilo da se skoncentrisem na utakmicu. Mozda ce mi tada biti zanimljivija.
Ne vrijedi.
Oba tima igraju na 0:0, na penale.
Produzeci- nista novo. Ovi bi ovako bez golova igrali do Bajrama, da nije pravila da se mogu igrati samo dva produzetka od 15 minuta.

Konacno malo uzbudjejnja. Sudija odluci da uzme stvar u svoje ruke i prvo iskljuci Holandjanina deset minuta prije konacnog kraja. Cetiri minute prije kraja drugog produzetka Andres Iniesta postize pobjedonosni gol za Spaniju iz sumnjive ofsajd pozicije.

Kraj.
Spanija prvak svijeta u fudbalu slijedece cetiri godine.

Spanski igraci se raduju, grle i ljube... ljube...
Holandski igraci placu. Tjese jedni druge, grle i ljube... ljube...

Ja, mozda sutra osvojim koju stotinu dolara na onoj kladionici. Ili malo sutra...

No comments:

Post a Comment