Saturday, July 03, 2010

SUSRET KOSARKASA U KALIFORNIJI

Ranije sam negdje najavio da Ante Djogic, nekada kosarkas sampionskog tima Bosne dolazi iz Svedske, gdje sada zivi,  u Kaliforniju i da ce se sresti sa nekim bivsim kosarkasima koji sada tamo zive. Bio je i kod Sopena koji mi je poslao ovih nekoliko slika. Tri bivsa kosarkasa: Ante Djogic (Djoga), Zoran Kajmakovic (Kajmak), nekada igrac i trener Bosne i Tuzlanske Slobode a mislim da smo se sretali i na Elektrijadama,  i Djoko Kaludjerovic (Sopen), ponovo zajedno. Ni godine, ni daljina, ni klima, ni sve teskoce koje nas sve prate, nisu ih mnogo promijenili. Koriste svaku priliku da se druze. A dobro se i drze. Ne daju kilama da se taloze... Jedino mi je Sopen malo promijenio stil sisanja.

Djoga i Sopen

Tri cara: Kajmak, Sopen, Djoga

Kajmak, njegova Sanja, Sopenova Mladenka, Sopen i Djoga

2 comments:

  1. Predraze,

    Koja je zadnja rijec u tekstu?

    Sisanje ili sisanje!!!

    Ja procitao kao sisanje, a nekako mi se cini da je u pitanju sisanje.

    Pomozi!!!

    ReplyDelete
  2. U pravu si Vjeko. Jeste, sisanje.
    Svakakve aluzije ove engleske tastature mogu izazvati.

    ReplyDelete