Saturday, August 14, 2010

ANGEL: POZDRAV IZ ISTAMBULA

Javio se i Angel Trajkovski. I to iz Istambula, gdje ce uskoro poceti Svjetsko prvenstvo u kosarci. Znaci uskoro mozemo ocekivati i neke nove slike; cim se kapiten vrati i razvije film. (Ne smijte se, do nedavno je on to tako radio. Jedva je prihvatio digitalu).
Kratko, jasno. Mali razgovor tri stara kosarkaska prijatelja o starim ali i aktuelnim kosarkaskim temama.

********************

Kosarkasi, BL sportasi,
juce sam razgovarao sa Jasnom Tanjevic (Selimovic) i BogdanomTanjevicem-Bosom i on me zamolio da pozdravim svu kosarkasku i sportsku raju iz BL...
Ponovio mi je ono sto je i prije rekao:..."oduvijek sam volio BL i za nju me vezu divne uspomene na divne ljude, posebno za mog sportskog uzora Jerolima Karadzu..."
Jasna divno izgleda, odmah je "bacila" pricu na nekada sampionski kosarkaski tim "Vozdovac" (Bgd), silna pitanja o mojoj sestri Leni s kojom je igrala u istom timu...
Bosa? Iznenadio me je pozitivno svojim izgledom i svjezinom, premda je upravo bio na redovnoj terapiji u bolnici poslije teske i uspjesne operacije. Normalno, obavezna prica o kosarci, jer je opet preuzeo komandu nad reprezentacijom Turske u pripremama za Svjetsko prvenstvo u Turskoj i kaze da je zadovoljan sadasnjom formom svoje ekipe.
Pitao sam ga kako igra i kako se ponasa unutar ekipe NBA igrac Turkoglu:.." imao je jedan laksi hirurski zahvat, jos uvijek nije u potpunosti spreman, ali igra sve bolje, a njegov odnos prema ostalima je samo kao se pozeljeti moze!"
Repr. Srbije?
B.:"Sjajna, odlicno spremljena, sjajno vodjena od Ivkovica..."
A Krstic ?
B.: "...igrac koga bi pozeljeo svaki trener, igra za ekipu,sjajan igrac i nije slucajno proglasen najboljim igracem Turnira u Istambulu!"
Eto, toliko iz ovog prelijepog grada, pozdrav vasim porodicama.
Angel

3 comments:

  1. Komsija,hvala ti sto si me na "trosak" svog "Parkic"-a poslao do Istambula...Ovaj razgovor sa Bosom je ipak vodjen preko"Skype"-a...Pozdrav. Angel

    ReplyDelete
  2. Oooops!
    Tako mi nekako izgledalo!
    Samo se ti nama javljaj i pricaj o svojim putovanjima i susretima pa makar uz pomoc skypa.

    ReplyDelete
  3. Добар старт

    ReplyDelete