Sunday, August 08, 2010

BOCO: VREMENA SKORA

Donesoše zakon o obaveznoj nabavci i korištenju fiskalnih kasa za sve privredne subjekte u Republici Srpskoj.
Šokantno vrijeme za „bizmismene“ što su sivu ekonomiju preferirali gotovo sto posto.
Da će i to biti inspirativno pjesniku, nisam moga pretpostaviti, ali eto.
Kako je u ponudi konobe nestalo lakih mezetluka, evo ,
u najlon kesi, zamotano u stranicu otkinutu iz „Politike“, na „švedski sto“ spuštam lako svarljivu , ukusnu mezicu:

PRIVATNICA

     Gledam toplo tu ljepotu,
Pjevušim joj,
tiha glasa,
     U emociju se pretvaram,
A ona meni: FISKALNA KASA!

     Glava joj je, na ramenu mome,
Drhtim, gledam,
divan stas ,
     Obraz topli mi u dlanu,
A ona će: ULAZ- IZLAZ,ULAZ-IZLAZ...

     Crvenim se, tijelo gori,
Srce mi tuče,
kao sat,
     Sav se grčim od ljepote,
Ona meni: MALI JE RABAT.

     Eksplodiram, lebdim sada,
Na licu mi,
vlažne kose pram,
     Nebo mi je tako blizu,
Ona plačno: rAHadnju za AHatvaram !

5.12.2008. BOCO

1 comment:

  1. ih, kad je ovoliko uzbudjenje zbog nje, Fiskalne Kase i malog Rabata, sta bi bilo kad bi bilo?

    Discount za penzionere!

    ReplyDelete