Thursday, August 12, 2010

MASA: "I DA, SVE JE DIVNO!!!"

"Forwardujem" vam Masino javljanje u originalu. Tako je najbolje!
Masa je jedno od nase djece koja je prije 15 godina, sa svojih 11 godina dosla u Kanadu. Sva nasa djeca imaju pomalo problema sa nasim jezikom, ali je divno to sto ga niko od njih ne napusta, sto ga osjeti svojim, iako im je engleski laksi, i vjezba ga bar u komunikaciji sa nama. 
I to je dio naseg zivota...

*************************

Ne nije nas strah, Maso! Uopste!
Osvojila Machu Picchu!

Dragi moji svi !!!

Kao prvo, nemam ovde Dadin i ujko Batin email, so tetka ili mama forwardaj te ovo njima......
Pa evo mene opet u Ecuadoru, Juli sam provela u Colombiji a prije toga sam bila u Peru...Sad vam saljem slike iz Peru posto sam se tek sad resila virusa kojeg se resavam mjesec dana, tako da ce te dobi milion slika odjednom opet....ove slike su Lima...mozda prve dvije, onda je Cusco...Iz Cusco smo otisli prvo na jedno mjesto zove se Morray, to je archeological site od Inca, i poslje toga smo isli na Machu Picchu....To je trajalo cetri dana, kroz planine na biciklu prvi dan smo se spustili 80km.....poceli smo iznad oblaka i onda smo stigli do jungle, i kroz junglu smo setali sljedeca tri dana...na zadnji dan smo ustali u 0300 i popeli se na machu pichu.....i to su sve te slike....sutra cu pokusat jos.....I da sve je divno!!!Nadam se da vi svi uzivate u vasem ljetu, i putovanju, puno sam se pozelilia sviju vas, pa kad god stignete nesto malo napisite, i slobodno i vi meni nekad slike posaljite...

Ljubi vas Masa


Iza Mase je Machu Picchu, jedno od sedam svjetskih cuda.

I ovdje...

I ovdje ...
Nije sama. Dobro je!

Na tracnicama voza za dzunglu.

Masa je, na svog tatu, uvijek volila bicikle.
Popravljala ih, kvarila... Ali uvijek su bili s njom.


Nije Masa, ni lijevo, ni desno

Lici na iskopine iz vremena Inka

Ostaci Spanske civilizacije.
A bogami i dostignuca
najnovije (pogledajte zastave)

4 comments:

  1. Volim Masin avanturisticki duh, radost i zivost koje zrace iz nje. Juzna Amerika je bila moj neostvaren san, ali nikad se ne zna, ne napusta me nada, sudbina mi je uvijek bila naklonjena, mozda upoznam barem Machu Pichu, nista nije neostvarivo, samo ako je zelja jaka. Za sada cu se zadovoljiti ovim prekrasnim snimka, a tu je srecom i Google Earth.
    Hvala Masi i tebi Predraze.
    Natasa

    ReplyDelete
  2. Heroino naša!
    Neki se boje za tvoj "naš jezik", a već su počeli "forwardovati". Samo naprijed. Vinetu je gore govorio engleski, pa su ga svi razumjeli. Pa čak i onaj švabo Karl Maj ga je znao citirati.
    Oduševljen sam i tobom i fotografijama. Iz svoje sobe u Banjaluci putujem svijetom
    , zahvaljujući tebi. Ma dobro i ujka Predragu. Putu i piši, mnogo nam značiš. Srećno kćeri! Čika Boco.

    ReplyDelete
  3. Evo i Čika Bruja se raznjezio isto kao i Čika Boco i salje ti rijeci podrske.

    ReplyDelete
  4. draga moja Maso evo samo da pozdravim i pozelim jos mnogo lijepih dana iz Banjaluke, trenutno
    ljubi te tvoja tetka
    uzivaj i cuvaj nam se volimo te svi

    ReplyDelete