Monday, August 09, 2010

PARKIC I DRUGI

Primijetili ste da prilicno cesto preuzimam ili cijele clanke ili postavljam linkove prema odredjenim clancima objavljenim u e-Novinama. Taj internet portal, predvodjen Petrom Lukovicem, okupio je ekipu iskusnih ali i mladih beogratskih novinara i entuzijasta, kao i izvanrednih novinara iz skoro cijele bivse Jugoslavije. Najvise je bivsih novinara i urednika ukinutog splitskog Ferala. Kakvo je to novinarsko drustvo!
 I kad se u takvom drustvu nadje i amater skrabalo kakvim sebe smatram, onda ne mogu a da ne budem ponosan. Onda se ja pohvalim tako sto posaljem link prema tim clancima skoro svima prijateljima sa svoje dvije email liste. Sada vise nisam siguran da li sam taj link postavio i u Parkicu, pa evo to cinim sada. Da ne promakne, a i da se ne pomisli da  samo ja citiram druge. Citiraju i oni mene, naavno kada nadju da ima sta da se citira.

e-novine:Milijardu-dolara-spektakl.Predrag Canak

e-novine: BP skida fleke, Predrag Canak

Jedan druga stranica koju redovno citam i ponekad posudim poneki tekst, je stranica Vlade Kaluze, nekada kosarkaskog sudije i kosarkaskog radnika iz Sarajeva. Tu se okuplja sarajevsaka raja, vecinom sportska, rasuta sada po cijelom svijetu. Nedavno je i Vlado objavio In memorijam povodom smrti Dr. Dragana Tosica:

dovla: in-memoriam-dr-dragan-tosic

1 comment:

  1. Bravo uredniče! Čast mi je piaati za ovako uspješan blog (konobu) i šefa (konobara), čije tekstove preuzimaju drugi. Samo nastavi i srećno!
    Za atmosferu u konobi ne brini, gosti znaju sa alkoholom! Čini mi se da smo na dobrom glasu. Uljudan jedan lokal.

    ReplyDelete