Thursday, September 02, 2010

US OPEN

Sinoc sam, nakon dugo vremena, uzivao gledajuci prenos jednog sportskog meca. Ovog puta tenis. US Open. Mec Janka Tipsarevica iz Srbije i Endija Rodika, domacina i jednog of glavnih favorita turnira.
Prvo sto sam uocio je da je Tipsarevic veoma snazan momak i, ono sto me privuklo da gledam mec do kraja, sportista koji se tako i ponasa. Znaci, imao sam za koga da navijam. Em nas, em se ponasa sportski, rekao bih gospodski, poredeci ga sa Rodikom. A Rodik, kao prava razmazena zvijezda. Prvi set je dobio dosta glatko, pa mu se cinilo da ce i ostala dva, ali ne desi se bas onako kako je planirao.
Tipsarevic se razigrao. Servirao projektile. Vecinu bas tamo gdje treba tako da je Rodnik vecinu popratio tuznim pogledom dok su fijukali daleko od njegovog reketa. Pa kad se Rodniku i dogodi da vrati servis onda ga je Janko setao po terenu, udarao duge jake, kratke frljoke i kad bi se Rodnik umorio poentirao tacno tamo gdje je trebao i gdje je ciljao.
Onda nam se razmazena zvijezda Rodnik pocela ljutiti na linijskog sudiju, zato sto je dosudila da je prestupio prilikom servisa. I kad je na ponovljenom snimku vidio da je zaista prestupio, on je nastavio da prigovara jer sudinica rekla da je prestupio desnom a on je ustvari prestupio lijevom nogom. Citav drugi set je razbjesnjela zvijezda prigovarala i izivljavala se na linijskom sudiji, koji je jos i jedna pristoja gospodja kojoj se niko ne bi smio ovako nepristojno obracati, ako ni zbog cega drugoga a onda zbog njenih godina. Ni sada mi nije jasno zasto je glavni sudija, koji je sve dobro cuo i vidio, dozvolio svo to izivljavanje na svom kolegi. Neka se stidi sto nista nije ucinio. Ni publika nije reagovala, ali to je vec uobicajeno. Zvijezdama je sve dozvoljeno.
Medjutim, sto se mene tice, Tipsarevic je odradio i za glavnog sudiju i za publiku.
Pobijedio je razmazenu zvijezdu koji je ponasao kao obicni dripac, i na najljepsi moguci nacin pokazao da se boljom igrom i sportskim drzanjem, i bez ikakvog afektiranja, moze pobijediti favorizovani protivnik.
Nije mi zao sto sam mec odgledao do kraja, sto sam spavo samo pet sati  i sto sam danas na poslu kao zombi.
A Tipsarevic je nakon ovog meca dobio bar jos jednog vjernog navijaca.

15 comments:

  1. Tipsarevića pratim od juniorskih dana. Učestvovao je i na našem turniru u BL. Dobar momak i pravi sportista. Gledao sam meč cijelu noć i ponosio se. Bravo majstore!

    ReplyDelete
  2. Gledao sam i ja taj mec Tipsarevica i bio sam vise nego siguran kad su usli u zavrsnicu da ga Tipsa ima. Djelovao je isuvise sigurno da bi izgubio mec. Svaka mu cast na igri i ponasanju.
    Ali gledao sam i Anu protiv kineskinje. Sto me najvise veseli nikad je nisam vidio da bolje igra.
    Sigurno i bez oscilacija.

    ReplyDelete
  3. Basket rules Made3 September 2010 at 05:23

    Lijepo je gledati i uzivati u majstorijama istinskih majstora bijelog sporta. Istovremeno se igra izvrsna kosarka u Turskoj, parovi osmine finala obecavaju dobre mecheve u nastavku takmicenja. I tamo se moze navijati, ostao je jedan NASH i nekoliko nashih. Kao i uvijek unosimo nestvarna osjecanja pripadnosti u nesto sto je ipak samo sport. Naravno slijedi pitanje. A zasto si se ponosio Boco? Je li ti Tipsarevic sin, blizi rodjak, komsija?

    ReplyDelete
  4. Vjerovatno ce Srbija pobijediti Hrvatsku a zelja mi je da Grcka pobijedi Spaniju. Tako bi u cetvrtfinalu igrala Srbija-Grcka. Evo kako je bilo prije desetak dana kada su igrali "prijateljski mec" u Grckoj. http://www.youtube.com/watch?v=ymr43dHcOQA&feature=related
    Poslastica, zar ne?

    ReplyDelete
  5. Kume moj Made, ponekad je prilicno tesko shvatiti tvoje komentare. Kao da te nesto veliko muci, pa svaku pricu nastojis odvesti u neki nacionalni corsokak; ili sto bi rekli, u svemu traziti dlaku u jajetu. Odgovoricu umjesto Boce, jer mislim da je pitanje upuceno vise meni nego njemu, posto Boco nije, a ja jesam za Tipsarevica upotrijebio rijec nas. (A ne NAS i nas, kako ti to dijelis.) Pored toga iz onoga sto sam napisao ocigledno je da sam bio i sretan (a i ponosan na njega) zbog njegove pobjede i ponasanja, iako mi nije ni sin, ni rodjak, ni komsija. Ali osjecam ga svojim. I isto bih tako osjecao i da mu je ime Mesud, ili Ivica, ili Stojce...
    Zelio bih da vjerujem da ti nije zasmetalo bas to sto su za Janka Tipsarevica, ma koliko pozitivan on bio, navijali i ponosili se njime, Slobodan, Mico i Predrag. Trebaju li oni, kad god tako navijaju za nekog Janka, prvo pitati Madu ili nekog drugog za dozvolu, da ne bi p(r)obudili osjecaj mucnine ili mrznju u njemu, i izazvali njegove otrovne strelice. Ili moraju svaki put ponoviti da bi se isto tako radovali i ponosili i da se taj sportista zvao npr. Ramadan. Da li se tada taj osjecaj koji te muci ne bi p(r)obudio? Ako je to – to, a nadam se da nije, ja ti tu, niti iko drugi, ne mogu pomoci. To moras sam sa sobom.
    Cak i tvoj drugi komentar, i tvoja velika zelja da se ponovi kosarkaski mec izmedju Srbije i Grcke (za one koji to ne znaju, nedavni susret ove dvije reprezentacije prekinut je zbog masovne tuce pravoslavne brace, kako je to prokomentarisano) nema mnogo veze sa sportom koji volimo.
    Mi, na zalost ovdje ne mozemo pratiti Svjetsko kosarkasko prvenstvo jer, iako USA i Kanada ucestvuju (Kanada zaista samo ucestvuje), nema prenosa. Ljudi vole bejzbol. Ali i tenis, pa bar to mozemo gledati.
    Nije mi namjera, Made, da te povrijedim , niti se upustam u neku diskusiju na ovu temu.
    Predugo se poznajemo i premnogo toga je preslo preko nas da bismo jos i dodavali. Ali morao sam ti reci da je prepoznatljivo sta stoji iza nekih tvojih pitanja i komentara. To sto se prepoznaje, nije dobro, prije svega za tebe samoga.

    ReplyDelete
  6. Nisam ocekivao ovakvu diskusiju, ali za mene su svi nasi, bivsi nasi, a Made i ti si moj, pa zar je cudno sto neko navija za svog naseg "bivseg" naseg.

    ReplyDelete
  7. Diskusija je super, mozda neko ima ideju za novu temu, ali nemojte se vrijedjati; zelim da kazem da je u vecini 'usvojeno' to neko stanje tipa:
    'moj prijatelj je i tvoj prijatelj' i to je u redu,

    Ali ima i ono drugo:
    'moj neprijatelj mora biti obavezno i tvoj neprijatelj',
    (ne slazem se sa ovim, ali je to u nasoj svakodnevnici, i onda moramo kriti cak i da smo pozdravili nekoga, a kamoli popricali...)

    e, tu imamo o cemu pricati, zar nije tako?
    J/H

    ReplyDelete
  8. Pitao sam Bocu, jer je napisao da je bio "ponosan" pa me interesovalo zasto, nisam znao kume da si uz kafanu otvorio i advokatsku kancelariju (ali valjda to ide kao pride). Ono sto te muci najlakse je prikaciti drugome i onda vikati, eno ga uhvatio sam ga on je taj. Na USA open igraju (sada su samo igrali) i Cilic i nas komsija iz Zaluzana Ivan Ljubicic pa ne spomenu se ni jedan.
    Ono "NAS" sam mislio na naseg Bogdana-Bosu Tanjevica jer predpostavljam da je bio i bice uvijek NAS a ono "nasi" sam mislio na repke Srbije, Hrvatske i Slovenije koje se mijenjaju, dolaze i odlaze.
    Pokusao sam se zadrzati u konobi, ali tukne, tukne puno. Zato kume, zbogom, imam ja i pametnijeg posla nego razmisljati o jadnoj Smreki, koja je eto sad usamljena i nedostaju joj Hrast i Maslina, za koje Smreka nema pojma ni zasto su nestali ni ko ih je iz korijena iscupao iz bivse BL.

    ReplyDelete
  9. "...konobu sam otvorio za ljude koji vjeruju da za ljubav u ljudima, radost i srecu nikad nije kasno."
    Time sto ti kod mene puno tukne, potvrdjujes upravo ono sto ti rekoh. Ali, meni ne treba komesar koji ce odredjivati sta i kako cu misliti, koga spomenuti a koga ne, s kim se druziti a s kim ne. Na tebi je, isto tako, da odlucis gdje ces biti i s kim se druziti. Svakako je bolje za tebe da svoje vrijeme provodis tamo gdje mirise. Ali, na zalost, ostaje problem koji ce ici s tobom.
    "Zbogom kume,...i ne naginji se kroz prozor."

    ReplyDelete
  10. e, bas ne date zenama ni vino da popiju u miru;

    otvori prozore i miris ce izaci, a novi zrak uci.

    Nego vi muski slabo odrzavate bastu, hajde malo oplijevite cvijece dok mi zene pijemo vince, hajde, malo vjezbe.

    I Bruja, pusti muziku.
    R.

    ReplyDelete
  11. Evo je Bruja odvrno do daske:

    http://www.youtube.com/watch?v=lAnp7oA20n8

    ReplyDelete
  12. Jebo te pa ovo je otislo malo predaleko.
    Ajd kad se malo glave ohlade, Made vrati se ti nama i meni jopet.

    bruja

    ReplyDelete
  13. himnu molim!
    Bruja spasavaj situaciju himnom.

    Mirno...
    R.

    ReplyDelete
  14. odlicna pjesma oko ribara, stavila sam pod 'bookmark'.
    hvala, R.

    ReplyDelete
  15. Zasto toliko gorcine i drugih negativnih emocija? Nista lakse do uputiti ih drugima, i zasto onima koji ih nicim nisu zasluzili. Sto smo time dobili? Samo jos vecu gorcinu u sebi, jos vece nezadovoljstvo sobom. Okrenimo se sebi, pokusajmo upoznati sebe, suociti se s vlastitim slabostima, mozda se i iznenadimo, kad ugledamo svijet drugacijim ocima.
    Samo smo mi kreatori nasih misli, a one nasih emocija.
    Ljubav je ono sto nam je svima postankom svijeta dano, na nama je da ju potrazimo u sebi, da ju naucimo njegovati i njome obogatimo svoj zivot.

    Hvala Bruji.
    Volim “Ribare”, predivnu, zivotnu, uvijek rado slusanu pjesmu Trogiranina Coce. Jos uvijek sam vrlo cesto u jutarnjim satima s ribarima, kad se vracaju iz ribarenja uz kliktanje jata galebova.

    Bila tjedan dana u Vrboskoj na Hvaru, bez laptopa, pa tek sad vidjela priloge i komentare. Slijede za par dana i fotografije, ako nemate nista protiv?
    Natasa

    ReplyDelete