Monday, October 25, 2010

BANJALUKA 2010 - UTISCI (3)

Ko kaze da u Banjaluci vise nema banjalucana!?
Tog dana se dogovorim s Bocom da mi on pomogne pronaci neke karnise, redne stezaljke i jos sto sta za popravku maminog stana. Boco kaze, sve ti treba to ima u Centrumu, prodavnici podno Starcevice. Nadjemo se u Moneu, prosetamo do Centruma, pa Danka Mitrova do Gradskog mosta, pored Kastela i Elektro fakulteta, pored Ferhadije u izgradnji, Gosposdskom nazad do Borika. Foto aparat je zabiljezio slucajne susrete....

Sa Bocom, Midjom i Ibricom u Moneu

Slucajni susret u Danka Mitrova sa Jazom, koji zivi u Holandiji
Sa Bocom i Marjanom Benesom, koji rece da ce, ako mu Boco pomogne citati Parkic, a i javiti se koji put.


Iz bilo kog ugla gledan, Vrbas je prelijep. Ali nije u venama kako neki vole reci...

Elektro fakultet, sa crnim aneksom. Ko li je ovo cudo projektovao!? Genije!

Ferhadija u izgradnji

Lijepo je setati Banjalukom. Oci se uvijek mogu odmoriti na necemu lijepom. Lijevo je autobus.
Boco se ne odvaja od banjaluckog i svog prevoznog sredstva

Susret sa Milanom Puvacicem ispred Boske

Neplanirani susret sa Jadrankom Mudrenovic. Kad sam je prozvao sa "Gospodjo Jaco!" nastavila je hodati bez osvrtanja. Nakon "Gospodjo je li ovo vase!?" okrenula se i tek tada shvatila ko je proziva. Banjalucki je prozivati...

9 comments:

  1. Svidjaju mi se ovi Tvoji utisci, pa rekoh i ja cu opet tako.

    ReplyDelete
  2. Odlicno, hvala.

    Nekima je Vrbas u podrumu,
    a moram skrenuti Vama, urednice, paznju, da licite na Banjaluckog zavodnika, onog sa velikim crnim psom, mislim da je Reuf...

    Poradite malo na izmijenjenom izgledu da Vas ne zamijene sa Reufom, zavodnikom! On cak ima i zabranu ulaska u Austriju, zbog zna se cega...

    G./J.

    ReplyDelete
  3. Da ne zaboravim:

    On to sam sa ponosom naglasava, prema tome nije ogovaranje Reufa, vec samo stanje oko slicnosti

    G/J

    ReplyDelete
  4. ma zato si ti kasnio na rucak zbog slucajnih susreta:))))
    nikad sve stici........

    ReplyDelete
  5. Canci moj,
    bas sam uzivao citajuci i gledajuci slike,malo sam se i ja vratio u Banjaluku.
    Bas mi je nekako sve sjelo,pravi susreti sa dragim osobama.Mama je super.
    Tvoj Penso

    ReplyDelete
  6. Dragi Canak,
    uzivala sam i ja citajuci i gledajuci slike.Puno pozdrava od Sabljica.

    ReplyDelete
  7. Prvo da pozdravim Barbaru, Brancija i Cupija. Nisam ni pretpostavio da i oni citaju Parkic. Barbara i ja smo nekada radili na Radiju, a sa Sabljicima smo se divno druzili u ono ruzno doba rata. Sada zive u Debeljaci (Vojvodina).
    G./J. je anonymus koga ja ne poznajem ili ne prepoznajem, ali su joj ( cini mi se joj, a ne mu) komentari korektni. Ovo sa Reufom, zavodnikom sa crnim psom, ne razumijem najbolje. Prija pomalo liciti na zavodnika, pa makar i u ovim godinama. Nadam se da nije neki pedofil ili, ne daj boze, nesto slicno. Onda ne prija nikako! Ali dobro je znati, pa ocekujem od G./J. malo vise podataka, jer ako treba i mora se, i izgled se moze mijenjati. Npr. da se ofarbam u plavo, ili da, ne daj boze, obrijem brkove, ili porastem malo...

    ReplyDelete
  8. Dragi Urednice,

    Ne diraj brkove, a sve ostalo mozes mijenjati sto se mene tice.

    G/J

    ReplyDelete
  9. Pronadjoh i sliku Banjaluckog sarmera:
    http://www.cafekajak.com/Album/47/pages/38-Sarmer-Sirara--Reuf.htm

    Joj sto se biti ponosan, ako ovo cuje!

    (Pale mu se svjecice i po danu i po noci, kao svjetlacu!)

    G/J

    ReplyDelete