Thursday, October 28, 2010

BANJALUKA 2010 - UTISCI (4)

Vratio sam se iz Banjaluke sa utiskom da sam rijetko izlazio i da mnoge drage mi ljude nisam uspio sresti jer su mi krecenje i popravke maminog stana bili najvazniji. Oboje je tacno, ali birajuci slike, uocavam da sam ipak sreo dosta ljudi koji cine moju Banjaluku.

Ljubo Brada, Boco, Zlatko Bender, Predsjednik Drustva prijatelja Austrijanaca Banjaluka, Zeljo Saric, Skipper &Yacht Master

Slucajni susret sa Radom Zabic

Kod teta Dragice Drazic, Borine mame, koja se u svojoj 87. godini sluzi kompjuterom, komunicira skypom, emailom, vedra duha....

Buco i dvojica Brani, dr. Despot i Bozic uz mezu i travaricu bistre izborne rezultate

Crnici, Davor i Tijana. Nekada davno Davor mi je bio trener u K K R. Licina

Kratki susret sa Jocom Bojovicem. Joco je hodajuca banjalucka legenda. Meni posebno drag jer je poznavao mog oca Veljku, za koga kaze da je bio najmladji trgovacki pomocnik u Bati. Kad je cuo gdje zivim, obavezao me da pozdravim Dedu, bivseg prvaka Kanade u karateu, koga je on nekada trenirao.

Prijatelji: Mario i Joco

3 comments:

  1. Ova ispružena ruka je jedina poveznica našeg sugrađanina Petra Kočića (spomenik u parku)i moje malenkosti.

    ReplyDelete
  2. Canci moj, Opet uzivam gledajuci ovu nasu generaciji koja izgleda ne moze da ostari.
    Rada izgleda super,nisam je vidio sto godina,ti,pa Bilja sa zadnjih slika,vidio si i mene da sam se malo "nakratko osisao"
    ali mogu proci.Izgleda takav nam "grah pao".Davor i Tijana super,udaram u drvo.
    Kako bi se cuo sa Radom ,imas li neke tel.ili e-mail adrese.
    Veliki pozdravi,
    Sopen

    ReplyDelete
  3. Penso moj, vecini nesto fali, ali jos smo tu, jos hodamo, jos se prepoznajemo, mozak radi, poneki cak i o seksu pricaju, pricaju... I mene je susret sa Radom iznenadio, i veoma obradovao. Kaze da cita Parkic. Ja sam je cak pozvao da se javi, jer ovo je nasa , virtuelna Banjaluka. Pa zasto je ne zivjeti, pa bar ovako. Kaze da joj je kcerka u Berlinu i da je cesto posjecuje, da stanuje, kako sam shvatio, iza Medicinske u istoj zgradi sa sestrom Mirjanom, Miki (Je li joj to bio nadimak?)
    Rada se mozda i javi kad ovo procita, ali ako ne, onda tu nam je Boco da pomogne.

    ReplyDelete