Friday, October 29, 2010

MASA SE JAVILA!!!

Konacno stigle Masine slike uz njene slatke komentare. Koliko se slike i tekst slazu - nisam siguran. Masa salje slike Perua i Kolumbije a nama stizu njeni komentari o Boliviji. Pokusao sam to sve sloziti, ali nisam siguran koliko uspjesno. Neke od najzanimljivijih slika nisam mogao kopirati jer ih je postavila na stranicu koja ne dozvoljava kopiranja. I pored svega ovoga, siguran sam da cete uzivati i u Masinoj prici i slikama.
************************
Kaze Masa: "Prvi put". (Vezane noge i rep!)
Evo da se malo javim!

Evo nasla sam opet mao vremena pa saljem slike. Ove ovde su iz Perua. Brodicem smo otisli do Ballestas Islands, i kao sto vidis million raznoraznih ptica i drugih zivotnja. Mogla bi ti ja pisati vise, ali sto kad postoji internet, i wekpedia.


Ballestas Islands, Peru

Iz Pisco- Peru. Pisco je i  peruansko pice, poznato kao nasa rakija

Pisco - Peru, pustinja
Naravno, ja sam dobro. Sve je ok. Upravo sam u Boliviji, u La Pazu. Fino me iznenadio ovaj grad...Mislila sam da je Bolivija najgora drzava od svih ovih, ali gradic je skroz sladak. K'o Evropa, iako je 3600 metara nadmorske visine...
Mi smo zakljucili da se u Boliviji nije desila evolucija. Evo ovakva je: Neki dan nas troje sjeli, u jedini restoran koji priprema dorucke....Sve troje smo narucili jaja....Proslo 25 minuta, i donesu jaja za jedno, i pita nas dvije, jel jos uvijek uvijek hocete jaja....Mi, da naravno...I onda mali ode da kupi....sta mislis koliko jaja.??...Cetiri... dva meni i dva Amandi....I dok smo mi sjedili i cekali uslo ih jos osam ljudi u restoran...Ovaj restoran inace za dorucak pravi samo jaja....Sto znaci....kad su dobili nasu narucbu, napravili su dva jedina jaja koj a su imali, i tek onda su skontali...pa trebace nam jos.....I onda kupili samo cetri. A restoran pun!!!.

E to ti je Bolivija, maltene besplatna ali ako nemas zivaca ili sto godina za cekanje bolje da ne probas....
Masa i Amanda
Evo sad sam stigla u Chile...i skroz druga stvar....Od sada ce bit malo drugacije, Chile i Argentina su vise kao Evropa, a zato i malo skuplje...ali dosta bolje....
Pleasacice u Cartageni - Columbia



Valley de Cocorra, Columbia sa najvisim palmama na svijetu
Ove slike su malo stare ali pokusavam da sve posaljem po redu tako da ima malo Columbije i malo Ecuadora, a i na neke slike sam napisala komentare kao prefesionalac....i da znam da spelling nije bas nesto, ali kao i vi i ja se nekad zurim!!!! Eto to je sve za sada. Nadam se da ste svi dobro.

Puno pozdrava od Mase

2 comments:

  1. Svako Masino javljanje nas obraduje, pa speling i ne primjecujem, al primjetih da je Masa muzla jednu vrlo opaku i opasnu zivotinju, sto je zovu krava i primjetih da je krava jako prijeke naravi, pa je morase vezati debelim strikovima, da na kraju nogom ne prevrne mljeko. Ne vidjeh jedino na ovoj slici, dal su joj glavu stisnuli u skripac, il je neko drzi za rogove, dal trojica po kravi puze, dok je Masa ne pomuze.

    ReplyDelete
  2. Ideja sa kravom je odlicna, a Huso (u onom vicu) se sjetio isto toga, ali je kraj bio drugaciji...

    Neka Masse, mora neko imati hrabrosti, makar ovi mladji, da idu gdje smo i mi stariji zelili.
    Ja odlucih, ili mogu poreci, da su lakse staze (gondola) za moje godine.
    Winetu
    (G/J---danas sredjujem moje uspomene na drage rodjake)

    ReplyDelete