Wednesday, November 24, 2010

MARIO: DRUGI UGAO (10)

7 comments:

  1. Nece niko! Ma necu ni ja. Zasad!

    ReplyDelete
  2. Iako je nastala ovih dana izgleda kao se radi o arhivskoj fotki, jer jasno je da se sada ulica ne zove po Dz. Bijedicu. Hajde, Vjeko, hajde Boco, otkrijte njen novi naziv, ne budite stidljivi.
    Lako je meni jer znam.
    Pozdrav!

    ReplyDelete
  3. Meni lici na raskrsnicu kod Malte.
    Kako to Mario 'arhivska fotka, nastala ovih dana'? Jesi li ti privremeno postavio znak, uslikao, pa brzo sklonio...?

    ReplyDelete
  4. Prosao sam tom ulicom (biciklom) stotinu puta na relaciji Stari Budjak/ Delibasino selo/ Trapisti(kako je kome lakse) - Nova Varos, al' ni tada nisam znao kako se ulica zove. A pogotovo danas kada BLuku nisam vidio osam godina.Jedino s obzirom da je Lesnina u pozadini mogu logicno da predpostavim da se ulica danas zove Radenska Tri Srca.

    ReplyDelete
  5. Predraze, zurim pa pogrijesim, a ti zuris pa dobro ne procitas...
    U stvari: izostavio sam jedno 'da'.
    Trebalo je pisati:
    ''Iako je nastala ovih dana izgleda kao DA se radi o arhivskoj fotki, jer jasno je da se sada ulica ne zove po Dz. Bijedicu.''
    Vjeko, tvoj odgovor je jako blizu tacnog, ali ga ne mogu priznati.
    Pozdrav!

    ReplyDelete
  6. Izgleda da cu sa gemista morati preci na spricer!

    ReplyDelete