Saturday, December 11, 2010

BRUJA: REBUS (3)

26 comments:

  1. Koliko ja dobro vidim ono je pok. Pogacic!
    J.

    ReplyDelete
  2. Trebalo bi malo sliku popraviti; i ostali likovi su prepoznatljivi, ali je nekako mutno.
    Luka otisao u peMziju!
    J.

    ReplyDelete
  3. Rjesenje Brujinog rebusa bi olaksala struktura fraze (broj slova) kao sto je Boco prilozio uz svoje zagonetke. Ako je fraza: 6,6,1(2),6 i ako je koristena ekavica ... rjesenje je na vidiku.

    ReplyDelete
  4. Nikakvi brojevi nisu potrebni, a kojim je rjecnikom pisano? Nemam vise ni sam pojma kako govorim.
    Povecanje slike ne dolazi u obzir i izvlacenje da je slika mutna i crtez los, ne opravdava.

    ReplyDelete
  5. Ako vec brojevi nisu vazni onda je rjesenje:
    Mozel stopom u rodni kraj?

    ReplyDelete
  6. Vraćajući se sa svadbe jednog od indijanskih plemena, stari svat je vidjeo dva Sv. Patrika. Kako mu je ,,pljoska,, bila prazna, upitao ih je koji od njih pravi? Desni Sv. Patrik mu je pokazao na lijevoga. Jesam li pogodio?

    ReplyDelete
  7. I lijevi je nesto pokazao!

    PS. Bruja ja se samo javljam da ne ostanes sam sa anonimusima.

    ReplyDelete
  8. Mogu li rjesenje rebusa ciniti sljedeci pojmovi:
    1. KOLO
    2. NIZ
    3. AMERA (od AMERI)
    4. S ili SA (veznik)
    5. PRSTOM (od PRST)
    KOLONI ZAMERA S(A) PRSTOM

    ????

    ReplyDelete
  9. Izvinjavam se sto sam bio otsutan dva dana.
    Vjeko hvala na podrsci, ali ipak cu morati malo pomoci:
    3-2-4

    Recenica iz jedne monodrame.

    ReplyDelete
  10. ... Ja .... (Oj, ......)

    ReplyDelete
  11. Boco vidi sto im radim sa rebusom.

    Vjeko imas jednu rijec.
    Jos prva i zadnja i to je to.

    ReplyDelete
  12. (.., zivote)
    Obrati paznju na u zagradi, pa ce ti biti jasno da znam rijesenje.

    ReplyDelete
  13. Na najboljem si tragu, al moras da i napises, konacno rjesenje

    ReplyDelete
  14. Jel' ja?
    Jok. Necu!
    Ja rjesenje znam, ali ga ne znam rijesiti.
    Rijesi ga Ti, ako mozes.
    Mico, MIco...

    PS. ORO JA ....gdje nadje bolan, NJIVU Mico?

    ReplyDelete
  15. Играле се делије на сред земље Србије ....
    autenticno!

    ReplyDelete
  16. Vjeko, Vjeko
    Sta cu ja s tobom?
    Blizu jesi al ga rijesio nisi. Gdje ti je slika sto asocira na njivu?
    Jos pogledaj (prst) trece slike.

    ReplyDelete
  17. Cuj,

    “Vjeko, Vjeko
    Sta cu ja s tobom?”

    A ja? Kako je meni? Vi ga trpite samo ponekad a ja, ja 'vazda'...
    Ma sta bi ti bez mene? Tko bi ti rijesio rebus. Vidis da su ovi anonimusi neozbiljni. Samo se zafrbavaju.

    A do rijesenja tvoga rebusa se dodje ovako: Ono ustanes ranom zorom, tamo negdje oko podneva, protegnes se uz “K'o da sam ORO JA, NJIVU nocas” i pazi, pazi ti mog Mice...

    E,sad rjesenje uklopiti u rebus... to je druga prica...

    Rjesenje tvoga rebusa je logicno za one koji ga (rjesenje) znaju (tebe) dok za odgonetace rebus je konfuzan, suvise otvorene konstrukcije pa i netacan. Kako poceti?

    Prva rijec ORO – makedonsko kolo – logicno.

    Ali St. Patrick ili prsti.

    Prvi Patrick (nejasno, ali mi se cini) upotrebljava srednji prst izbacen iz sake, a ne palac koji se koristi za odrednicu JA. Srednji prst se koristi za nesto drugo. Al' posto je moj Mica u pitanju, ma moze proc' da je kaziprst a i on moze da posluzi za upiranje u JA.

    Medjutim, gdje drugi Patrick pokazuje? Na prvog ili na fotku ili samo stopira? Logicnije je da pokazuje na onoga do njega, za preko njega trebao bi da upotrebi 'lob'. Pa cak i ako “lobuje”, 'na koga' ili 'na sta' sa fotke pokazuje?
    Ako se odlucimo za 'na sta', u pitanju je tvoja “njiva” ali u agregatnom stanju 'livade' (moze i proplanak s obzirom na pozadinu) sto vodi rebus u netacnost. Pa nebi Mico valjda pustio one cure da gleznjeve iscase tancajuci po njivi.
    Dodatna otezavajuca okolnost je sto je na fotki njivA (ako je prihvatimo) a ne njivU sto nam treba. Jedino da odlucimo da Patrick (drugi) prstom pokazuje a i govori 'vidi' njivU. Uostalom sto da ne, pa svetac je u pitanju.

    Sve u svemu (summa summarum) iz ugla/kuta obicnog blogera mogu da primjetim da ovaj vjeko moze uvijek, al' bas uvijek da s....., a ne samo kad je politika u pitanju. Olaksavajuca okolnost mu je mladost – ludost...

    Bay the way, kazem ti ja Mico “sta bi ti bez mene”.

    ReplyDelete
  18. Bravo Vjeko! Ako sam ja ista shvatio iz ove tvoje analize, rjesenje je: "Sta bi ti oro bez mene"???

    ReplyDelete
  19. Dobra ona 'njiva' pod Kastelom!

    ReplyDelete
  20. Prvo da ti se zahvalim na trudu, a sto se tice analize rebusa ima i onaj crnogorski oro i makedonski oro, pa kad skontas onda ispada "Oro ja njemu"tako da o netacnosti nema ni govora.
    Rebus je jednostavan ,ali treba biti hrabar, pa reci sto je rjesenje.
    Sretan ti bozic i duraj tog Vjeku kakav god da je, tvoj je.

    ReplyDelete
  21. Dragi Bruja,

    Jos nam treba da kazes iz koje je to monodrame, pa da sve znamo.

    ReplyDelete
  22. Zbunio me cilinder, a nisam ranije uocio da je sv. Patrik zavrnuo rukave. Bilo bi lakse. Mozda bi i ja rijesio...

    ReplyDelete
  23. Kraljevicu care pozdrav.
    Nadam se da ce nas Vjeko, sad je on na redu, sloziti neki rebus.

    ReplyDelete
  24. Mico mi se k'o malo ljutno. Moram da ga oraspolozim/odljutim. Ne ide se Bruja u konobu zbog rebusa iako moze i zbog njih, ali mogu ih i kuci rjesavati, vec zbog ljudovanja, sto podrazumjeva i salu. Necu se uvijek i jedino saliti oko politike. I normalno necu se saliti na moj racun, vec na tvoj. A mislio sam ja i na tebe. Pripremio ti prostor da zavratis, a ti nisi propustio priliku.

    Sto ja da sastavljam rebus? Pa ja ih izvrsno rjesavam. Jedini sam rijesio dvije trecina tvoga rjesenja, plus imao moje rjesenje sa linkom monodrami koja tebi nedostaje. Za sada. Tako da smo otprilike egal. Al' umjetnicki dojam je na mojoj strani. Moje rjesenje ( oro ja njivu) zadovoljava osnovno pravilo za rebuse da je rjesenje fraza, pojam, recenica sa smislom...dok tvoja recenica 'oro ja njemu' nekako "visi".

    Jel' ja napisa ono gore da ga odljutim il'...

    Dragi Bruja tebi i tvojima najmilijim veseli nastupajuci praznici i puno srece i dobrog zdravlja u novoj 2011 godini zelim, ja.

    PS. Koji Ti ono meni bozic cestitas? cccc....

    ReplyDelete
  25. Ne ljuti se Bruja tako lako, al Bruja ima istancan osjecaj za drugarstvo i prijateljstvo.
    Cestitam i ja tebi i tvojoj familiji Novu godinu 2011, a Bozic? pa onaj koji slavis.

    ReplyDelete
  26. Ja licno nijedan, al' ako me pozovu mogu obadva.

    ReplyDelete