Saturday, December 18, 2010

SLIKE!!!

Sta raditi za Bozicne i novogodisnje praznike?!
Pisati i citati? Dobro. Moze.
Ali lakse je razgledati slike uz kavicu i kolacic. Praznici nisu za teski rad.
Hajde pokusajmo nesto zajedno.
Bilo bi lijepo ako bi mi svako od vas poslao poneku sliku (na moj email, canakp@hotmail.com), pa mozda i cestitku uz to, mozda komentarcic...
Jedini je uslov da je slika na bilo koji nacin vezana za vas, bilo da je vasa slika, bilo da je slika nekoga vama dragoga, bilo da je slika koju ste vi napravili ili jednostavno slika koja vam se veoma svidja.
Te slike bi, uz cestitke i lijepe zelje, bili pokloni koje bismo razmijenili izmedju sebe.
Ja bih to shvatio i kao izraz vase zahvalnosti za trud koji je ulozen da bismo se druzili u ovoj konobi, da biste ponekada procitali ponesto sto vam se svidja, poslusali muziku koju volite, da biste vidjeli sliku nekoga vama poznatog, da biste ponovo uspostavili prekinuto druzenje...
Hajde ucinite mali napor! Potrosite malo vremena! Platite turu pica za sviju, pa i meni! Ne budite stipse!
Da bih sve pripremio na vrijeme, slike bi trebale stici na moj email prije petka 24.12.2010.
I da znate, i ako to ne uradite, necu se ljutiti, niti cu vas kritikovati.
Shvaticu da niste imali vremena, ili vam se to sada nije dalo raditi i da cete mi nesto poslati i tako pice platiti neki drugi put.
I tada kao i sada, ja cu vam biti zahvalan!

5 comments:

  1. "jednostavno slika koja vam se veoma svidja"

    Ja poslao slike...

    ReplyDelete
  2. Na ovako lijep poziv tesko da se moze ne odazvati.
    Treba znati animirati.

    ReplyDelete
  3. Vjeko, slike su se i meni veoma svidjele. Cak bih rekao da tu nema ni kica. Cista umjetnost. Moram priznati da sam se zadrzao na njima.
    Ali, hajde reci ti meni, kako da to jedan deda objavi?!
    Prema tome, za sviju sada: "... slika koja vam se veoma svidja, ali takva da
    kad je deda gleda,
    da mu se srce ne preda."

    ReplyDelete
  4. Gospon Canak,
    sve radite da otkrijete identitet. Snijeg zapadao, ne vidi se prst pred nosom...mozda jednom kad izadje sunce!
    J.

    ReplyDelete
  5. Nije mi otkrivanje identiteta ni palo na pamet! Da, to moze biti problem za one koji ne zele da im se identitet otkrije. Ali moze se imati email adresa koja ne otkriva nista, pa moze slika iz mladih dana ili bilo koja slika, samo ne onakva kao Vjekina.

    ReplyDelete