Friday, December 24, 2010

"SRETNI VAM NASTUPAJUCI PRAZNICI"


Ovako je godinama moj otac Veljko cestitao Bozic i Novu Godinu porodicama Abramovic i Beric, koje su zivjele u Prijedoru, i porodicama Rebic i Zatezalo, iz Vinkovaca. Dugo nisam razumio zasto su cestitke koje su se slale ovim porodicama malo drugacije od ostalih kojima se zelilo sve najbolje u Novoj godini. Kad sam malo porastao, shvatio sam da su 'nastupajuci praznici' sifra koju su svi koristili da u Novu godinu ukljuce i Bozice. Divno smisljeno. Niko nista ne kuzi. Ali OZNA sve dozna. I pred toga cestitke stignu i obraduju...
Sada, kada sifre vise nisu potrebne, ja ih se sjecam sa sjetom...
Jer, i pored OZNE, i pored sifri,  uvijek su se cestitke pisale, slale i stizale. Uvijek su se jelke kitile sredinom decembra i ostajale okicene do kraja januara.
Tako se nekada zivjelo u Banjaluci. I zato, dragi moji, uz sjecanje kako je nekada bilo

ZELIM VAM SRETNE NASTUPAJUCE PRAZNIKE


6 comments:

  1. Sretne nastupajuce praznike i puno veselja svima u konobi zeli
    Prepoznata

    ReplyDelete
  2. Sretna Nova godina 2011 i tebi i tvojoj familiji.

    ReplyDelete
  3. Draga Prepoznata,
    rano je jutro, 7:00 AM. Na poslu sam i uz prvi srk kave procitah tvoju i Btujinu cestitku. Hvala vam oboma i sve najbolje i vama i vasim porodicama. Moram ti se zahvaliti zbog osmijeha koji je tvoj novi nadimak izazvao. Duhovito i lijepo.

    ReplyDelete
  4. mnogo srece u 2011 svima ukljucujuci i sve praznike

    ReplyDelete
  5. Svima u konobi, a i ispred nje, pice uz zelju da imaju vesele praznike i Sretnu Novu godinu.

    ReplyDelete
  6. SRETNI SVI PRAZNICI I VIŠE USPJEHA I UŽIVANJA U NOVOJ 2011.GODINI UZ SNJEŽNE POZDRAVE SVIMA IZ ZAGREBA

    Zvijezdo moja

    Zvijezdo moja
    zvijezdo sjajna,
    daj mi sjaja
    ko nekada...

    Dragog moga
    ti pozovi
    da mu srce progovori...

    Prošli dani,
    prošla ljeta
    i ostala samo sjeta...

    Sjećaš li se i ti mili
    da smo nekad
    mladi bili...

    Sjećaš li se
    moga smijeha
    i vedrine onih ljeta...

    Zvijezdo moja,
    zvijezdo sjajna,
    zagrli nas
    ko nekada...

    Jovanka Babić Jelovac,iz zbirke S LJUBAVLJU NA USNAMA

    ReplyDelete