Saturday, January 08, 2011

Kad zima dodje

Kako se vi branite od zime? Ima li odbrane? Mozda i nema, ali mozda ima utjeha.
Ja napravim sliku u proljece, pa je zakopam u memoriju i kad dodje zima ja tu zimsku sliku topim onom proljetnom.

Ovako nase dvoriste izgleda danas, sada

Ovako to isto dvoriste izgleda u proljece. Evo ja ga i sada vidim ovako
************************************
A onda mi moja Ljilja C. posalje slijedece:
"ma sta se ti falis sa svojim snijegom??
pogledaj ovo !!
kad smo se vratili s juga ovo smo zatekli..."
Ljilja C. I Sladja zive u Londonu ( Onatrio),  gradu koji je 180 km udaljen od Toronta, koji ima i rijeku Temzu, i gradu u kome snijeg kad zapada on to uradi zaista posteno. I tako svake godine. Cesto ih pitam, gdje to oni zive. Na sjevernom polu? Slika koju Ljilja salje je od prije tri - cetiri nedjelje kada je London bio zatrpan snijegom a Toronto suh.
London (Ontario) u decembru 2010.

2 comments:

  1. Šta sve ne može postići bosanska inteligencija udružena s kanadskom tehnologijom.
    Bardo zonfa!

    ReplyDelete
  2. Ja se od zime ne branim, nego se tjesim.
    Tjesi me spoznaja da zima traje samo pisljivih pet mjeseci, a onda opet raj, vjetar, kisa, pomalo sunca i ljeto neizbjezno dolazi.

    ReplyDelete