Saturday, January 22, 2011

LIJEPO JE DRUZITI SE S DJECOM

  • Moja mama ima bebu u trbuhu , ali ne znam kako ju je progutala.
  • Na mame se ne galami, one su korisne.
  • Kada se dvoje zaljubljenih prvi put poljubi, odmah se sruše i ne ustaju najmanje sat vremena, a i više.
  • Poluotok je otok koji još nije dokraja napravljen.
  • Baka je debela zato što je puna ljubavi.
  • Što je čovjek stariji, njegovi zubi su sve skuplji.
  • Devojčice ne mogu stoječki piškiti zato što nemaju za šta da se drže. Kada baku bole zubi, ona njih jednostavno ostavi u čaši.
  • Jednom sam bila tako bolesna i imala sam 40 kila temperature.
  • Ja nemam više baku , nju su posadili na groblju.
  • Moraju li mame također jesti travu da bi im iz grudi teklo mlijeko?
  • Na Marsu ima života. Ali to je samo hipotenuza.
  • Izraelci su napravili zlatno tele jer nisu imali dovoljno zlata za zlatnu kravu.
  • Švicarske krave koriste se pretežno za pravljenje čokolade.
  • Stanovnici Sardinije zovu se Sardine.
  • Da bi se bila dobra, medicinska sestra mora biti potpuno sterilna.
  • Doktori kažu da su smrtonosne bolesti najgore.
  • Kad se moj mlađi brat rodio morali su ga staviti u akumulator.
  • Leptir je insekt iz porodice helikoptera.
  • Najkorisnija životinja je svinja. Od nje možemo upotrjebiti sve, meso od napred i pozadi, kožu za cipele, čekinje za četke i ime za psovanje!
  • Zoološki vrt je super stvar. Tamo možemo viditi i životinje koje ne postoje.
  • Nisam kršten, ali sam zato cijepljen.
  • Životno osiguranje je novac koji dobije onaj koji preživi smrtni slučaj.
  • Razlika između sela i grada je ta što je trava na selu iz jednog dijela, a u gradu je isprekidana.
  • Ne znam koliko imam godina, to se stalno mjenja.
  • Veoma sam se uplašio kad se mama razboljela. Pomislio sam da će nam tata kuhati.
  • Svi psi vole vodu. Neki čak toliko da u njoj i žive. To su morski psi.
  • Akvarij je malo stakleno more gdje žive domaće ribe.
  • Alimentacija je plaća za djecu kada im se tata odseli.
  • Usvajanje je mnogo bolja mogućnost od rađanja. Tako roditelji mogu sami da izaberu dijete i ne moraju prihvatiti baš onoga koga su dobili.
  • Papa živi u Vakumu.
  • Sve ribe nose jaja, a ruske čak i kavijar.
  • Krave ne smiju brzo trčati da ne bi prolile mlijeko.
  • Kod nas, muškarci mogu da se ožene samo sa jednom ženom. To se zove monotonija.
  • Ne razumijem zašto se mama toliko ljuti što smo razbili vazu. Ionako je bila stara i kineska, a ne naša!
  • Moja sestra je opet položila razred sa odličnim uspjehom, sve same petice. Ona to meni namjerno radi!
  • Baka nam je otišla na onaj svijet. Sad i mi imamo nekog u inostranstvu!
Bruja dodao:
Kefalica - Sta je narod?

1 comment:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=D9TTy97V6Vs

    ReplyDelete