Saturday, January 29, 2011

MARIO: BIO NAJVIŠI (ZAGONETKA)

4,5,7

9 comments:

  1. Ja, rijesio!
    Mico na tebe je red.

    ReplyDelete
  2. Ja ni kod kuce nisam bio i sad odjednom rijesi.
    Sta da rijesim?
    Zena veli rijesi bilde! -- rijeseno.
    Sef kaze rijesi ovo. -- rijeseno
    Buraz kaze rjesi dal ces doci. --1:1 nerjeseno
    Kompjutor kaze rijesi se ovog smeca i taman kad sam se svega rijesio naletim na Vjeku i on mi dade da nesto rijesim. Svi oce da nesto rijesim, a ja rijesio da nista vise ne rijesim.
    E vala necu vise, necu vise nista da rijesavam, more mi biti, ocu da odmaram. Necu Vjeko iz inata, necu da mi mozak prokrvari, eto ti sad.
    Ustvari ja sam ti Bosanac, ja cu to rijesiti kad mi se cefne, a kad mi se naredi, bit ce 2:2 nerjeseno.

    ReplyDelete
  3. E Mico moj,

    U pravu si. Sto ti da rijesavas kad si vec prisutan u rijesenju rebusa. Druga rijec...

    .... Bruja .......

    ReplyDelete
  4. Brujo, iskreno, duhovito i zato lijepo.
    Nisu prošli nezapaženo ni linkovi, bilo je smijeha, ali nema smisla baš uvijek komentirati.

    Kad vidim svoje ime u koloni komentara, koje je u zadnje vrijeme učestalo, nije mi drago, vjerovatno neke i iritira, ali onda kažem samoj sebi - komentiraj Nataša, jedino tako možeš dati podršku onima koji se trude, a ostali imaju izbor – čitati ili ne čitati.

    A rješavanje rebusa ostavljam drugima, bez obzira što sam ih par riješila.

    ReplyDelete
  5. Ako nece Bruja, necu ni ja.
    Pozdravljam vas sve,
    Kraljevic

    ReplyDelete
  6. Klik:
    "Voli Bruja neboder"

    Mario hvala Ti al pripazi malo na zdravlje nas zaposlenih u konobi.

    ReplyDelete
  7. Ipak si riješio, Bruja. Pozdravljam te i želim dobro zdravlje.
    Mario

    ReplyDelete
  8. Bas mi prija Natasin komentar.
    Slazem se da je ponekad i moje ime "previse", ali sta se moze kad drugi samo citaju.

    ReplyDelete
  9. Ja, (nije Ja, vec kratko ja, na Njemackom)

    hvala 'vamo hvala tamo, dobro zdravlje, bas mi prija... a meni nista. Ni hvala sto smetam.

    Ustvari mor'o sam se negdje ubacit' sa komentarom oko ovih novih viceva. Prija mi rijecnik. Sad kad se ja raspisem.

    Nego kad sam vec ovdje 'Predragova konoba', 'Poplava kod Vjeke', 'Voli Bruja neboder'. Da mi je znati ko je slijedeci. Ja unaprijed tipujem na neku tetu...

    ReplyDelete