Sunday, January 16, 2011

NATASA: OSUNCANA MEDVEDNICA


Prvi jaglaci na osunčanoj padini Medvednice, zapazila sam ih danas, 15.01.2011. Uranili!
Sunčano je i toplo zadnjih desetak dana. Ptice se raspjevale, prelijepo pjevaju, međusobno razgovaraju ovih nekoliko jutara pozdravljajući dan koji se budi.
Ne znam jesu li to kosovi ili sjenice.
Kažu za sjenicu da je pored papige i vrane najineligentnija ptica. Tko zna jeli to točno?
Nije ni važno, najvažnije je da unose radost u mene i ne daju da se izgube lijepe uspomene.
Čuvaju ljubav u meni. Kao da znaju da to nije lako, pa se trude, i ne mogu ih ne čuti. I kao da osjete da sam ih čula i razumjela što mi pjevaju, pa utihnu i odlepršaju.

Predah pred novi val hladnoće. Lijep osjećaj proljeća i buđenja života u meni.
Mnogi su izašli u prirodu, osmjesi su na licima, radost u ljudima.
Nataša

5 comments:

  1. Najljepše je uživati u prirodi,a ti Nataša baš to znaš.Ptice koje su te noću budile,a i mene često su kosovi.
    Iskoristiću ovo mjesto da Ljilju M.pozdravim od bivšeg učenika Emira Crnalića.U blizini ima prodavnicu kompjuterske i sl. opreme,pa sam tražeći sinu posao navratila pitati i slućajno saznalada je banjalućanin itd.Jučer ga opet sretnem ispred zgrade i u razgovoru mi kaže da mu je kemija bila najdraži predmet.Uzrak je bila divna prof.Ljilja M.Zamolio me da ju puno pozdravim i ja evo to i ćinim.
    Pozdrav svima Niskana

    ReplyDelete
  2. Natasa,
    Lijepo pises, a zna se ko je bila profesorica S-H; i ne samo ona, svi nasi profesori su ostavili traga na svojim ucenicima; dobrog traga.

    Ne mogu uvijek komentarisati, ali da znas HVALA, proljece stize!
    J.

    ReplyDelete
  3. Hvala J., drago mi je da ti se sviđa moje pisanje.
    Slušam svoj razum i svoje srce i pišem ono što mi oni diktiraju.

    Mala ispravka, ja sam kompletno svoje školovanje, gimnaziju i fakultet završila u Zagrebu.
    Slažem se s tobom, imam za to mnogo primjera; suprug, sin i njihovi školski drugovi, banjalučka gimnazija je imala odlične profesore i mnogi su ostavili duboke tragove na učenike, kako u znanju, tako i u formiranju karaktera.

    ReplyDelete
  4. bila je jedna Natasa A.- odlican ucenik;
    mozda je to bilo u osmogodisnjoj koja je tada bila smjestena u zgradi Gimnazije?
    Nije vazno, pisi, imas oko cega, a znas i kako.
    J.

    ReplyDelete
  5. Evo, sa zakašnjenjem ja uzvraćam pozdrav Emiru. Petodnevni napad virusa blokirao i naš računar i mene. Računar „ozdravlja“ a i ja moram do ponedjeljka jer počinje škola. Aida i Emir Crnalić, brat i sestra... kad bi svi oni znali kako ih se sve češće sjećam, mojih bivših đaka.
    Hvala Niskani što me je obradovala,
    Pozdrav svima u konobi.

    ReplyDelete