Wednesday, February 09, 2011

BRUJIN BLOG

U jednom svom komentaru, Mario nedavno rece kako su se svi banjalucki blogovi profilirali.
Svaki ima svoju osobenost, svoje stalne i povremene citaoce, koji  su vise ili manje isti: banjalucani.
E dragi moji, da vas obavijestim da je otvoren jos jedan lijepi banjalucki blog. Brujin blog.
Iako tek otvoren ovaj blog mi se vec cini prilicno profiliranim, sto bi rekao Mario.
Nas Bruja, otvorio i svoj blog.
Poslao mi link prije par dana, jos dok je bio u povoju, i kaze, ti si prvi kome saljem.
Pogledam, i odmah mi se svidi. Brujine price uokvirene lijepom grafikom i jos ljepsim izborom muzike.
Kao da postoji vec dugo.
Radujem se svakom novom blogu jer ja to ne vidim kao konkurenciju. Ja to vidim samo kao prosirenje mogucnosti. Kao kafane, konobe, lijepe prodavnice, muzeji, pozorista. Sto ih je vise, mogucnosti su vece. Svima nama.
Procitajte i ubacite u vase Favorite:
Brujin blog

3 comments:

  1. Brujo,
    blog mi se veoma svidio, zaista lijepo.
    Price koje sam procitala su zivotne, iskrene i lijepo napisane. Glazba i grafika su takodjer za pohvalu.
    Lijep nacin za sacuvati sjecanja, a s njima osjetiti da nam zivot nije i ne mora biti isprazan. Samo je do nas kako cemo ga oplemeniti.
    Bit cu svakako posjetitelj bloga.
    Sretno!

    ReplyDelete
  2. Prvo moram da ti se zahvalim na pretstavljanju mog bloga i odam priznanje za profesionalan i korektan odnos.
    Moram reci da veliku zaslugu za moj blog ima jedna Li inace Banjalucanka s kojom sam odrastao u Aleji JNA na broju 30 i za svih tih pedeset godina kako se ona otselila u Sarajevo samo smo se jednom sreli, ali prijateljstvo je nesto sto ljude spaja bez obzira gdje bili, pa iako smo tek nedavno opet saznali jedno za drugo ni breme vremena nije rastopilo nase srdacno i iskreno osjecanje prijateljstva. Naravno na meni je da blog odrzavam, azuriram, dogradjujem i cinim kvalitetnim.
    Ljilja danas zivi u Holandiji, sretno je udana, ima tri cerke i mnogo preljepih unuka.

    ReplyDelete
  3. Hvala Natasa
    Svaki komentar koji je dobronamjeran je dobro dosao i to mi daje dodatni motiv.

    ReplyDelete