Wednesday, February 23, 2011

ESAD ART

Nedavno sam pisao da mi se javio Esad Salkanovic, moj drug iz studenstkih dana. Zajedno sa suprugom Radom i kcerkom Jasnom (25), Eso zivi u Perth-u, Australija.
Ono sto Esinu pricu cini posebno zanimljivom je da se on u slobodno vreme, kada , kako kaze "...ama bas nista nemam da radim, bavim nekim modernim slikarstvom." I dodaje: " Tako lecim dusu."
Pogledajte neke od njegovih radova. Meni se veoma svidjaju!
Drago mi sto su proizvodi "lijecenja duse" mog druga ovako lijepi i sto i nama mogu pomoci da lijecimo i nasu dusu.


A ako vam se ovo sto ste do sada vidjeli svidjelo, pogledajte i vise od ovoga ovdje.

4 comments:

  1. Dragi blogeri,
    čekam da se netko javi komentarom na ove slike našeg sugrađanina, voljela bih da to ne budem ja. Čekam Marijev komentar, ali kao da je okupiran poslom. Prečesto se javljam pa me plaši da će moj komentar izgledati kao da ga pišem iz kurtoazije, a slike svojom ljepotom zaslužuju najiskreniju pohvalu.
    Za izraziti njihovu ljepotu treba mnogo više od riječi – prelijepe su.
    Svaka je lijepa na svoj način, neke s meni razumljivom tematikom, u nekima razumijem osjećaje autora dok ih je stvarao, neke ne razumijem, što i nije nužno, ali svaka slika je s predivnim izborom boja, profinjenošću i jasnoćom oblika.
    Prepoznajem zanimanje autora, iako je dozvoljavao osjećajima da nadvladaju formu.
    Drago mi je da su slike ušetale u naš Parkić, a vjerujem da će i on to učiniti.
    Dobro nam došao!

    ReplyDelete
  2. Moje nepredvidive aktivnosti (do kada? Ne zadugo) i očigledna tromost (do kada? Do kraja) doprinose mom odsustvu (ako se može reći: diskontinuitetu prisustva?). Važno je da sam sada ovdje i da me raduje lijepa Esad art produkcija (Predraže, ne mogu pronaći kolegu Esada u memoriji). Cyberart je čudo ovog vremena u kome naš Esad istinski uživa (Osjetio sam pregledavši izložbu). Neopterećenost akademskim postulatima uz iskustvo gledanja oslobađa kreaciju Esadove igre svjetlošću i bojama, a njegovo zadovoljstvo stvaranja osjetimo i mi (zapravo: ja). Znamo da se ovakvi uradci mogu komercijalizirati... (a znamo i da tada dolazi do problema...). Esade, čestitam na hrabroj upotrebi osnovnih boja, na dvije, tri, četiri dimenzije... u koje si me uvukao!!!
    Predrag i Parkić otkriše nam zanimljivog stvaraoca (našeg, zašto ne).
    Pozdravljam društvo iz Parkića (spec. Natašu).
    Mario

    ReplyDelete
  3. Vecina studenata ETF sedamdesetih i pocetka osamdesetih se sjeca Radomira U. Veselicica, kog smo tada zvali i Rade Fap, jer je dosao iz Priboja gdje se proizvodio cuveni kamion FAP. Radetov cimer bio je njegov sugradjanin i drug iz djetinjstva Eso Salkanovic, koji je u Banjaluku i na ETF stigao godinu ili dvije kasnije, ali se vrlo brzo uklopio u nase drustvo. Za one koji ne znaju, ni Rade ni njegova Nada, nasa sugradjanka, na zalost vise nisu s nama.

    ReplyDelete
  4. Dragi Eso,
    drago mi je da si ponovo usao u nas zivot.Slike su ti prelijepe, boje nevjerovatno slozene, a kada bi otvorio dusu razumjela bih tvoje osjecaje utkane u tvojim slikama.Pozdrav tebi i tvojoj porodici.
    Biljana Canak

    ReplyDelete