Friday, March 04, 2011

BOCO: Srećno‏!

PARKIĆU MOJ!


SREĆAN TI PRVI ROĐENDAN I DA NAM JOŠ DUGO TRAJEŠ.

SVIM GOSTIMA I ZVANICAMA, ŽELIM PUNO SREĆE I DA TE JOŠ DUGO PAZE, PRATE KAKO RASTEŠ I UŽIVAJU U TVOM USPJEHU.. ŽIVJELI- BOCO!




RUŽA

-Da li bi mi
prodali taj cvijet
gospodine-
promuklim glasom
me upita stariji čovjek,
baš u tenutku
kad sam pogledao
na sat.
-Vi imate ružu,
a ja imam
kome da je poklonim- reče ,
blago se osmjehnuvši.
Dok smo zajedno
išli niz ulicu.
osjetio sam
njegov radoznali pogled.
Ruža mu je pristajala.
Znalački je držao taj cvijet.
Rastali smo se
pred hotelom „Palas.“
-Ja ću do Sneka na piće.
Laku noć- rekoh tiho
i skrenem desno, na prelaz.
-Štok- dobacim konobaru
i naslonim se na šank
uz izlog.
Starija gospođa,
sa cvijetom na usnama,
stajala je kraj prozora
hotelske sobe
i pogledom
pratila gospodina,
što je u tom času
žurno išao prema meni.

28.februar 2011.g. boco

Caj samo za slikanje




1 comment:

  1. a sto se boco uledio za lodjendan!!
    zivjeli.............

    ReplyDelete