Monday, April 18, 2011

MASA: BUENOS AIRES



Moji zadnji dani su bili u Buenos Airesu. Dosla sam iz Brazila sest dana prije mog leta, na Christmas eve. I da znas cim sam stigla nazvala sam da promjenim kartu da ranije dodem kuci posto nisam znala sta cu sad radit sest dana kad znam da idem kuci. Vise mi nije bilo do nicega. I nikoga nisam znala. Ali nisu mi se javili. I bolje je. Nasla sam si raju i proveli smo holidays na ulicama u Buenos Airesu koje su bile prazne. Izsetali smo se i bas sam imala sansu da vidim grad.

Naravno vrucine su bile odvratne.

Ali sad, nakon sto sam dva mjeseca u kanadskim minusma, samo mislim na njih.

1 comment:

  1. Nemoj Maso tako, evo i nama ljeta Kanadskog.
    Jos malo pa ce i kod nas da pripece, pa da bude 25*C, a sa wind chill factorom dodje na -1*C

    ReplyDelete