Tuesday, June 07, 2011

Udruzenje "Nasa Jugoslavija"

Salje mi moj drug Zeljo Saric prijedlog za prilog na blogu. Zeljo je bio i ostao Jugoslven. Sada, i clan Saveza ili Udruzenja "Nasa Jugoslavija". Predlaze to i meni kao i svima vama.

************

Pedja,
procitaj Bilten br.3...o ORA.
Ne bi bilo lose da ga stavis na sajt, kao podsjecanje, a da raju uputis i pozoves na uclanjenje u Savez.
Tvoj stari drug i clan,
Zeljo

http://www.nasa-jugoslavija.org/index.htm

http://www.nasa-jugoslavija.org/Mediji.htm

***************

Ja ne mogu a da ne kazem svoje, vise osjecanje negoli misljenje, o udruzenju "Nasa Jugoslavija", kao i o ideji udruzenja. Volio sam ja tu nasu Jugoslaviju, volim je i sada, onakvu kakva je tada bila. Ali, poslije svega sto se desilo, poslije pokazane i dokazane mrznje kojoj se vecina veoma lako i brzo prikljucila, ne osjecam da je ta ideja vise dobra za prostor Balkana. Ne zbog mene, Zelje, i vecine vas koji citate i ovaj blog, vec zbog vecine koja sada zivi na prostoru Balkana. Ta vecina ustvari nikada nije dozivljavala Jugoslaviju onako iskreno kako smo je mi dozivljvali.  Sada mislim da smo mi Jugosloveni u toj Jugoslaviji i tada bili u manjini. Vecina onih drugih, koji jedva docekase da ih nahuskaju, ubijede i pokrenu da mrze, zivjela je sa nama  u toj nasoj lijepoj Jugoslaviji, onoj koje se mi sa radoscu sjecamo. Mi ih nismo vidjeli, nismo znali njihov broj, njihovu snagu, a bili su svuda oko nas, s nama, pretvarali se i lagali nas. A mi naivni, vjerovali.
Sada, kada sam svjestan tih cinjenica  koje ranije nisam niti vidio niti osjetio, ni ta Jugosalvija mi se ne cini vise kao realna buducnost. Ostavio bih ja nasa lijepa sjecanja da ostanu to sto i jesu. Ja jednostavno vise ne vjerujem da ideja jugoslovenstva ima realnu osnovu na Balkanu, medju balkanskim narodima. Ona ce ziveti dok zivi generacija zanesenjaka, mozda jos jednu generaciju, dvije... Zivjece vise kao sjecanje na nesto lijepo sto je nekad bilo.
Nakon sto se raspala ta nasa Jugoslavija, ja vise ne vjerujem ni u kakva udruzenja ili saveze, ni na toj niti na bilo kakvoj drugoj osnovi. Jer i  tu nasu Jugoslaviju su razbucali oni koji su se u nju najvise zaklinjali i imali najvise koristi od nje.  I sada mi kroz glavu prolaze slike sekretara Komiteta, partijskih rukovodioca, raznih rukovodilaca, politicara, nazovi jugoslovena, koji su do juce kritikovali i proganjali one koji bi slucajno donijeli na posao lancic sa krstom, a koji su iznanada, cim je to postalo pofitabilnije pronasli svoje, do tada sakivene, krstenice pa se isto tako iznenada poceli krstiti znacajnije i teatralnije od svestenika i ljubiti ruku tih istih svestenika... Isti oni pravovjerni komunisti kojih se sjecam kako su, na primjer, tjerali nas dugokose, ako se ne osisamo, iz juniora KK Borac sada su u svojim jos uvijek socijalistickim firmama gdje su grijali direktoske stolice, organizovali pricesca, slave... I uz sve to srusili Jugoslaviju u kojoj smo nekada svi lijepo zivjeli.   Naravno uradili su sto su uradili uz svesrdnu pomoc onih koji Jugoslaviju nikada nisu ni voljeli. Eto, nakon svega toga ja vise ne vjerujem ni u kakva udruzenja ili saveze, niti se uclanjujem u njih. Osim ribarskog i profesionalnog....

Ali to ne znaci da ja ne simpatrisem ovaj savez, i da vi koji mislite drugacije, vi koji jos uvijek vjerujete u ideju kojoj smo pripadali, ne treba da pisete svoje misljenje, da izrazite svoje drugacije misljenje od ovog moga, da se uclanite. Jer i ja, i dalje rado citam, rado se sjecam, i uvijek ce mi ideja jugoslovenstva i Jugoasalvije biti bliza od ijedne ideja koje sada vode narode Balkana.  

1 comment:

  1. NA SAM POMEN JUGOSLAVIJA IDE ASOCIJACIJA NA SVE LIJEPO DRUŽENJA BEZ INTERESA,RADNE AKCIJE ZA NAROD ,ZA NAŠU ZEMLJU ,ZA NAŠU DJECU,ŽELJA ZA ZAJEDNIČKIM NAPREDOVANJEM,A NE SAMO POJEDINAČNIM KAO DANAS U KAPITALIZMU ,ZDRAVSTVO, ŠKOLSTVO, RADNICI STUDENTI, MA SVE LIJEPO UREĐENO...SRETAN DAN MLADOSTI I PORUKA UDRUŽIMO SE, OVO DANAS NE VODI NIČEMU .PROMJENE SU MOGUĆE DO NAS JE....

    ReplyDelete