Monday, July 04, 2011

BOCO: PROMOCIJA


Dragi prijatelji !


Lijep ljetni dan, dragi ljudi, kafa pred "Manjom" sa Natašom i Marijom i grad suncem okupan . Svježina lišća banjalučkih drvoreda, kao da su predskazivali nastavk događaja. Novak Đoković je osvojio Vimbldon, postao br.1 na svijetu. Riba je danas radila, a ja poželio da napišem nešto za "parkić".

Nije slučajno, pogodi se to ponekad u životu.

Nisam se javljao jedno vrijeme, a evo danas vas obavještavam da sam održao zaista lijepu promociju moje nove zbirke poezije, pod nazivom "Lijepo je biti Ti". Preko četrdeset novih pjesama nalazi se u "brošuri" kako je lijepo nazva moj prijatelj. Brošura dolazi od broša, a broš je ukras, pa se nadam da će i ova moja druga zbirka poezije biti ukras u nekoj od biblioteka mojih prijatelja.

Promocija, bolje reći zabava za našu generaciju, kojih u ovo vrijeme nema baš mnogo, održana je u Omladinskom centru (dio zgrade doma radničke solidarnosti, kako su je nekad zvali, a tu su biblioteka, dječije pozorište i muzej).

Pred oko 15o prisutnih , pored moje poezije ( izvedeno je desetak pjesama), učestvovali su: Ranko Preradović i Miladin Berić- kao recenzenti, Ansambl Zdravka Ćosića -Ćosa, plesački par kluba "Gemma", kompozitor Emir Mejremić- koji je na moje stihove komponovao lijepu baladu, moderator Dragan Kisin, članovi filmske ekipe sa snimanja filma "Susret"- edukativno.informativnog filma, ljubavne priče koja nam daje smjernice koako da se ponašamo prema slijepim ljudima.

Veče koje će meni dugo ostati u pamčenju.

Ova promocija je samo dio proekta , koji su sačinjavali i veče poezije u "Monnet-u" i promocije audio izdanja (CD-a) koji je promovisan u prostorijama Biblioteke za slijepa i slabovida lica Republike Srpske.

O ostali manifestacijama nekom drugom prilikom, a u prilogu vam šaljem i nekoliko fotografija koje će, vjerujem, dočarati dio atmosfere sa promocije.







Boco

1 comment:

  1. Promocija Bocine knjige je bila pomalo neuobičajena. Na pozornici muzičari i u kafanskoj atmosferi za stolovima pjesnici. A vidim i piće na tim stolovima… Popularan naš Boco, dvorana skoro puna. Red tambure, red stihova… ožednilo se. Znajući da poezija ne ide nasuho pozdravljam organizatora koji drugu tačku programa smješta u "Monnet". Bi i tu stihova, al’ bi i pjesme (vino ne zaboraviti!). Caja se prihvati gitare pa raspali po dalmatinskim (čak zna I riječi). E, tu se s Vesnom, Jagodom, Pikom, Ljiljom, Vojom… napjevasmo. Bilo baš dobro.

    ReplyDelete