Thursday, July 07, 2011

Tomaž Šalamun: jona

Kaze Mario: Jedna lijepa pjesma iz nekih davnih vinskih vremena...
Meni se cini kao da se rijeci prelijevaju iz case sa bijelim vinom...
Hajde da ovim originalnim stihovima obiljesimo godisnjicu rodjenja velikog Miroslava Krleze.

*******************************


jona

kako zalazi sunce?

kao snijeg

kakve je boje more?

široko

jona jesi li slan?

slan sam

jona jesi li zastava?

zastava sam

sve krijesnice počivaju

kakvo je kamenje?

zeleno

kako se igraju psići?

kao mak

jona jesi li riba?

riba sam

jona jesi li ježić?

morski ježić sam

čuj kako šumi

jona je ako srna trči kroz lugove

jona je ako gledam goru kako diše

jona su sve kuće

čuj kakva duga?

kakva rosa?

spavaš?

Tomaž Šalamun


1 comment:

  1. Otvorite Google i pogledajte kako je obilježio godišnjicu rođenja Miroslava Krleže.

    ReplyDelete