Thursday, September 29, 2011

Angel : B.Luka, septembra 2011. (1)

Angel Trajkovski se upravo vratio iz Banjaluke. Jos uvijek "mamuran" od dugog puta, posalo je sest slika i kratko porucio:
"Za pocetak evo par slika iz BL, uglavnom je raja prepoznatljiva...
Pozdrav. A."
Evo, ja cu pokusati prepoznati likove sa slika. Ako pogrijesim ili nekoga ne prepoznam, popravite ili dopunite.
Za one mladje, i one kojima sport nije bio hobi vaznija stvar na svijetu, malo cu pribliziti likove koje prepoznam, ili mislim da prepoznajem.

Sa legendarnim centarforom Borca, Fiserom ( Muhamed Ibrahimbegovic) . Danas, dirktorom, ili tako nekom funkcijom, u fudbalskom Borcu

Obojicu na desnoj strani prepoznajem, bar iz vidjenja. Srednji je Vid, Marticeva raja, nekada igrao mali fudbal za Marticevce i bio svakodnevni inventar korza. Meni ostao u sjecanju i po karakteristicnom hodu i "pederiski", slicnoj ovoj Angelovoj na stolu (a mozda je bas njegova),  koju je godinama nosio ispod pazuha. Desni Zrilic, nekada radio u Banjaluckoj banci.

Nisam siguran, ali mislim da je ovo Sladja Golic, nekada reprezentativka Jugosalvije u kosarci i dugogodisnji kapiten kosarkasica Mladog Krajisnika

Malo rukometaskog drustva: Kara (Karalic), Beli ( Radjenovic). Tu je i Cober (Obradovic), kosarkas, danas Generalni sekretar Kosarkaskog Saveza RS, i nepoznati mi na desnoj strani, mozda Rora ( Roki) Savic? Ako jeste, onda sam se obrukao, jer smo Roki i ja odrasli u istom komsiluku.  
Ovdje se necu obrukati. Zeljo Sejdinovic, Ceker - kosarkas, kosarkaski sudija i teniser, Lazo Roljic ( Roljka), ubojita kosarkaska ljevica sa desnog krila

I za kraj, u ovom prvom Angelovom javljanju nakon posjete Banjaluci: Talijan, teniser
**********************
Zahvaljujuci vama koji ste se javili, prepoznao sam i one koje iz prve nisam uspio prepoznati, a zahvaljujuci dodatnim Brujinim argumentima ipak sam izmijenio potpise izpod slika.

Ne znam kako vi, ali ja nakon ovih slika pozelim da sam u Banjaluci.


4 comments:

  1. Canace,
    da ti malo pomognem! Ova dvojica pred "Palasom" sa Angelom su Zvonko Vidovic-Vid ( u Ciganluku poznat kao Coti),veliki dribler i sekretar Pravnog fakulteta dok je drugi Boris Zrile, nekad zaposlen u Privr. banci, banjalucka prava raja.Koliko sam cuo Zrile se vratio iz Amerike u B.LukuA za onog "mozda Rokija" nisam ni ja siguran, nisam ga vidio sto godina.Znas li gdje je Ceker?Pozdrav svima od Seje

    ReplyDelete
  2. Bravo Sejo! Kako sam mogao zaboraviti Vidovo ime?! I ne prepoznati Zrilu, koji je bio u Americi i prije par godina se vratio u Banjaluku. Zrile, sportska raja banjalucka. Koliko znam, Ceker zivi u Svedskoj. Imao sam negdje i njegov email. Jednom davno sam pokusao da ga kontaktiram ali nije islo dalje od toga.
    P.S. Sutra ces vidjeti slike naseg komsije Rokija!

    ReplyDelete
  3. Mislim da bi bilo dobro i u tekstu napraviti korekcije buduci da sad imamo sva imena.

    ReplyDelete
  4. Da, Bruja, razmisljao sam o tome, ali onda komentari i dopune gube smisao. Zato cu,ostaviti ovako kako jeste.

    ReplyDelete