Sunday, September 18, 2011

Djeca su ukras svijeta (2)





Životno osiguranje je novac koji dobije onaj tko preživi smrtni slucaj.

Breskva je kao jabuka s tepihom.

Psi obicno vole vodu. Neki cak toliko, da u njoj i žive.To su morski psi.

Više volim maminu sestru nego svoju. Mamina sestra mi je teta, a moja mi nije ništa!

Na mame se ne galami, one su korisne.

Jako sam se uplašio kad se mama razboljela. Pomislio sam da ce nam tata
kuhati.

Sve ribe nose jaja. Ruske cak kavijar.

Kada se dvoje zaljubljenih prvi put poljubi, odmah se sruše i ne ustaju najmanje sat vremena, a i više.

Poluotok je otok koji još nije dokraja napravljen.

Baka je debela zato što je puna ljubavi.

Baka nam je otišla na onaj svijet. Sad i mi imamo nekog u inostranstvu!

Kada baku bole zubi, ona njih jednostavno ostavi u čaši.

Što je čovjek stariji, njegovi zubi su sve skuplji.

Kada baku bole zubi, ona njih jednostavno ostavi u čaši.

Ja nemam više baku, nju su posadili na groblju.

Na Marsu ima života. Ali to je samo hipotenuza.

Švicarske krave koriste se pretežno za pravljenje čokolade.

 Krave ne smiju brzo trčati da ne bi prolile mlijeko.

Da bi se bila dobra, medicinska sestra mora biti potpuno sterilna.

Doktori kažu da su smrtonosne bolesti najgore.

 Devojčice ne mogu stoječki piškiti zato što nemaju za šta da se drže.

Kad se moj mlađi brat rodio morali su ga staviti u akumulator.

Leptir je insekt iz porodice helikoptera.

Papa živi u Vakumu.

Najkorisnija životinja je svinja. Od nje možemo upotrjebiti sve, meso od napred i pozadi, kožu za cipele, čekinje za četke i ime za psovanje!

Zoološki vrt je super stvar. Tamo možemo viditi i životinje koje ne postoje.

Nisam kršten, ali sam zato cijepljen.

Razlika između sela i grada je ta što je trava na selu iz jednog dijela, a u gradu je isprekidana.

Ne znam koliko imam godina, to se stalno mjenja.

Akvarij je malo stakleno more gdje žive domaće ribe.

Sve ribe nose jaja, a ruske čak i kavijar.

No comments:

Post a Comment