Tuesday, November 01, 2011

"PISI MI"

Sta je muzika?
Po jednoj od definicija, to je umjetnost koja kao sredstvo koristi zvuk i tisinu.
Suhoparno!
Vise od toga muzika je i :
Osjecaj,
Sredstvo komunikacije,
Kultura,
Stil zivota,
Terapeutsko sredstvo,
Sredstvo koje budi sjecanja...
( Dalje vi nastavite)
Evo jedne pjesme, stare sansone, koju ubrajam u svoje najdraze. Kad se drustvo sastane, kad se malo popije, kad osjecaji navru, sama, bez poziva, dolazi ova pjesma; i sjecanja koja budi.
I sada cu razocarati one koji ocekuju da su to sjecanja na neku nesretnu ili neostvarenu ljubav.
Ne, nisu.
Ova me pjesma podsjeti na  naseg kosarkaskog trenera Acu Jurica, koji nas je nekada ucio i kosarci ali i zivotu.
Jer svi treneri, u bilo kojem sportu, su i ucitelji zivota. Aco je imao svoj stil i treninga i zivota, ponekada je i pretjerivao, bio i egocentrican ali, jedno je sigurno, beskrajno je volio ono sto radi i beskrajno se radovao druzenju...
Sjecam se, bilo je to nakon zemljotresa, znaci prije preko cetrdeset godina.

Tada nije bilo neobicno da se nakon treninga ode sa trenerom Acom na picence. Ponekad bi picence, jedno za drugim, otkacilo kocnice. Tada bi nas Aco  pozivao u svoj stan u E. Kobaslica. Volio je drustvo. Nije volio biti sam. Tu, u njegovom stanu, uz pricu, smijeh i pjesmu  nastavljalo do zore. I tada bi, u neko doba, Aco zapjevao sansonu "Pisi mi".. Divno je pjevao, cak bolje nego sto je kosarku igrao i znanje kosarkasko prenosio...
Kazu da je nekada pjevao na igrankama u Domu Kulture.
Od njega sam naucio ovu pjesmu, uz njega sam je zavolio..
I tako, kad se drustvo sastane, kad malo popijem, kad osjecaji navru, zapjevam ovu pjesmu i sjetim se naseg trenera, Ace Jurica koji nije vise medju nama.
I dok pjevam, cujem njegov prelijepi bariton...

http://www.youtube.com/watch?v=Ac-rOH_2Gzg

http://www.youtube.com/watch?v=kIY9sYUW8GE

PISI MI

Ovaj mirisni cvetak
koji meni si dao
predocava svrsetak
naseg opojnog sna
jer polako vec vene
ova ruzica mala
a to znaj boli mene
zato molim te ja.

Pisi mi, makar najvece lazi
samo jedno ti ne kazi
da vec svrseno je sve
pisi meni da ja znadem
nocu da ti se prikradem
pisi mi i ne ostavljaj me.

Zadnje padaju lati
cela vecnost je prosla
ali srce mi pati
jer sam sama jos ja
i dok ljubav doziva
drugoj vec snove dajes
tvoje usne celiva
daje srca svog plam

Pisi mi, makar najvece lazi
samo jedno ti ne kazi
da vec svrseno je sve
nemoj reci zbogom druze
ljubav vene poput ruze
pisi mi i ne ostavljaj me.

2 comments:

  1. Prelijepa ti je ova priča Predraže, bez riječi sam i sa suzama u očima. A što se u meni zbiva, ostavit ću samo za sebe.

    ReplyDelete
  2. Canci moj,
    bas mi je drago da si se ovoga sijetio,Aco je stvarno lijepo pijevao.Cesto sa nama je bio i Miro Danis koji je u to doba imao Bendo
    a svirao je preljepo,prateci Acu i nas koji smo uglavnom skicali a ne pjevali.Zabave su bile prave,a ja se sijecam da smo se poslje zemljotresa okupljali
    u napustenim kucama Danisa i Prohaski preko puta Katolicke crkve u Marticevoj.Mislim da sam ja i dao nadimak"Klub kod dve pipe".Poslje treninga
    tu smo se cesto sastajali,a vise puta su dolazile i kosarkasice MK.Lijepa i nezaboravna vremena.
    Tvoj Penso

    ReplyDelete