Monday, February 13, 2012

Elektrijade

  Slucajno, trazeci nesto sasvim drugo, naletih na nekoliko slika sa Elektrijada. Na zalost, nikada nisam spadao u one koji na poledjini slika uredno zapisu dogadjaj, imena, geografske podatke, godinu...
Za slike jedino mogu reci da pripadaju razlicitim Elektrijadama. Pokusacu se prisjetiti imena. 


Mislim da je ovo jedna od mojih poslednjih Elektrijada u Porecu, vjerovatno 1973 ili 1974. Na slici su , stoje: Tibor Bogdanovic, ja, ne mogu se sjetiti, Rajko, Majkic, cuce: Said Mustajbasic, mislim da je, ali nisam siguran,  Mihajlo Crnadak, Dragoljub Milasinovic - Mila, poslednjeg desno se ne sjecam, ali se sjecam da je igrao krilo. Te godine nam je Cajavec bio pokrovitelj. Dobili smo besplatne dresove.


S lijeva Krkic Midhat - Mido, Medalju mi urucuje Mase Uzicanin, kosarkas koji je igrao za EF Sarajevo,  Bosnu , Ml. Bosnu,  Danas zivi u USA...

Prvog s lijeva, ubijte me, ne mogu se sjetiti a bili smo dobri drugovi, cak radili u Cajavecu i Medicinskoj kasnije. Na Elektrijadama je bio strelac. Aranka, kasnije se udala za Momu Vranjesevica, zive u Njemackoj, Jugo, veoma aktivan u KSETu, mislim da je bio i izvidjac, Ninic Nebojsa, danas vrlo uspijesan banjalucki biznismen, Susnjar - Sule, mislim da i danas zivi u Banjaluci, iza naocala ja.

Bato Rokvic, novosadjanin, poznati DJ KSETa, nedavno preminuli Vojo Bajic, ime lika iza Voje mi ne dolazi, a znam da je igrao mali fudbal, prekovrbaska raja, druzio se sa Svetom Lazarevskim i Tufetom. Mozda oni pomognu...

Tako vam je to sa "memorijom pamcenja". Ne krijem - blijedi...
Ako sam negdje pogrijesio - ispravite me vi kojima memorija u tom dijelu jos nije izblijedila kao meni.

11 comments:

  1. Onaj sto mu ne znate ime kao da je Nenad N.

    ReplyDelete
  2. Da Nenad Novakovic.I brat mu u njega Aco Novakovic-Cojka igrao mali fudbal

    Pozdrav !
    Dado

    ReplyDelete
  3. Sad mi se vraca sjecanje. Mali fudbal - Maricevci. Cojka, Vid... inventar korza nekada..

    ReplyDelete
  4. Strelac je Stanisic Dusko. Za Nenada si dobio odgovor. Odlicno igrao mali fudbal. Bili smo dobri drugari.

    ReplyDelete
  5. Taj strelac je Dule Stanišić i živi sada u Beogradu. Pozdrav od Bode

    ReplyDelete
  6. Jeste, Dule Stanisic! Sad me jos veca sramota sto sam zaboravio. Ako ga ikad sretnem, ima veceru od mene. Samo da me ne zeza.
    Bodo?! Jesi li ti mozda Bodo Vukovic? Ako jesi javi nam se covjece. Mogao bi ti nama ispricati mnogo toga o Elektrijadama, Radi Licini, KSETu, Fakultetu, odbojci, tenisu...

    ReplyDelete
  7. Ustvari, sve sam ja to i ranije znao, ali sam htio da se i vi javite i malo ukljucite, a ne samo da citate i klimate glavom. (istok - zapad ili sjever - jug)

    ReplyDelete
  8. Vidis, nista bez najzgodnijeg, tj. Nesse!

    ReplyDelete
  9. Heheheh, znas ti probuditi mladost u starosti. Pozdrav s postivanjem od Mide-Midhat Krkic.
    Zivot je sah, pazi na potez. Drago mi je zbog mnogih koje sam znao da su odigrali ispravan potez.
    Meni je uzor bio i ostao ali ga jos nisam nadmasio- Prle (Tosic)
    Ako zelis poslat cu ti jos slika.
    Pozdravi mi Sopena, uvijek mi je bio simpatican,hahaha
    Pozdrav Mido

    ReplyDelete
  10. Mido, druze moj stari. Najezio sam se od stopala do kose citajuci tvoje javljanje! Naravno da zelim jos slika. I, naravno, zelim da mi se javis na moj email, i kazes kako si, gdje si... Posljednje sto znam o tebi je da si glavu spasavao bijegom iz "slobodarskog" Prijedora, bio kratko u Banjaluci...
    Penso, Gele, evo i Mido nam se pridruzio!

    ReplyDelete