Wednesday, February 22, 2012

Sopenov san


Pise mi nedavno moj drug Penso:
Canci moj,

nocas sam te sanjao. San je bio bas interesantan, ali prekinut kad sam se probudio na praznjenje mjehura. Sve sam bio upamtio. I sam sebi kazem, "cim zavrsim sa ovim, saljem Canciju e-mail, prije nego sto zaboravim".

Cak sam i dosao u ovu sobu sa kompjuterom, medutim bas mi je bilo hladno kraj otvorenog prozora i opet
kontam necu zaboraviti do ujutru!
A ujutru, mozes me j..... ali ne mogu da se sijetim.
A znam da je bas bilo interesantno. Mozda se i sijetim nocas.

Veliki pozdrav tebi i Bilji.

***************

Nije se ponovo javio. Zaboravio moj drug sta je sanjao.
Lijepo je kad te se prijatelj sjeti u snu, pa makar i zaboravio sta je sanjao...

3 comments:

  1. Dragi Šopen.
    Mene memorija isto u zadnje vrijeme nešto muči, a bio me glas da se svega dobro sjećam i to sve dok se nisam oženio.
    Poslije toga sljedi nova faza "programiranog" pamćenja. Uhvatim sebe kako nešto zaboravim, pa onda ko fol uzmem olovku, zapisat ću, podjem u WC, stanem, pa se ne mogu sjetiti, jel ja to idem u WC ili nešto zapisati.
    Nisi jedini ne sekiraj se….

    ReplyDelete
  2. Ako jos slic zaboravis zakopcati poslije WC-a onda si u trecoj fazi moj prijatelju. Sve na sto ceka, nebrini generacijo.

    ReplyDelete
  3. Možda sam u trećoj fazi, ali još se ne zaboravljam potpisati.

    ReplyDelete