Monday, April 23, 2012

A sada malo o braku!

Ovo sto cete citati, nisam ja napisao. Moja uloga je bila samo da kopiram i zalijepim.
Vasa uloga je znacajnija; vi to i citate i, koliko vidim, smijuljite se...
Svaka slicnost sa stvarnim ljudima iz vase okoline ili, gluvo bilo, sa vama samima, je sasvim slucajna!
Ako se neko nadje uvrijedjenim - nije do mene.
Ja sam samo: copy - paste.
Inace, ovo mi je, nakon 35 godina braka,  proslijedila moja supruga!
Ne znam da li trebam da se naprezem i trazim poruku u poruci?!
*********************

Imaš dva izbora u životu:
možeš ostati neudana i osjećati se jadno
ili se udati i poželjeti da si mrtva.
------

Na nekom cocktail partiju jedna žena reče drugoj:
Pa ti nosiš svoj vjenčani prsten na krivom prstu?
Da, jer sam se udala za krivog čovjeka.
-----------------

Neka žena uplati oglas u novinama:
Tražim muža.
Idući dan stigne joj stotinjak pisama.
U svima je pisalo: Možeš dobiti moga.
------------

Kad ti neka druga žena otme muža,
nema bolje osvete nego da joj ga prepustiš.
-----------

Život žene je nepotpun dok se ne uda.
Poslije toga je dokrajčen.
--------------

Klinac pita oca:
Koliko košta ženidba?
Otac:
Ne znam, sine.. još i sad plaćam.
----------

Sin pita oca:
Je li istina da u nekim djelovima Afrike muškarac ne pozna ženu sve dok je
ne oženi?
Otac:
Tako ti je, sine moj, u svim zemljama.
-------

Neka je žena govorila:
Nisam znala za pravu sreću sve dok se nisam udala,
a tada je bilo prekasno.
-----

Brak je trijumf mašte i inteligencije.
Ako hoćeš da ti suprug pažljivo sluša svaku riječ koju kažeš,
pričaj u snu.
------

Muž govori prijatelju:
Moja je žena anđeo!
Drugi:
Blago tebi, moja je još živa.
------

Žene neće nikad biti ravnopravne s muškarcima sve dok ne iziđu na ulicu
ćelave i s pivskom trbušinom a da su pritom
i dalje uvjerene da se dopadaju suprotnom spolu.
--------

Ljubav je kao šah - uvijek te zajebe neki konj dok osvajaš kralja!!!

No comments:

Post a Comment