Saturday, May 05, 2012

Istinita prica iz Vankuvera ( Kanada)

Georges Phillips, stariji covjek koji zivi u u Vancouveru, u Kanadi, se
spremao u krevet kada mu je zena rekla da je kroz prozor vidjela da je
ostavio svjetlo u ostavi sa alatima, u dvoristu.

Georges je otvorio straznja vrata kuce da ugasi to svjetlo, kada iznenada vidi
da ga ljudi (lopovi) pljackaju.

Zvao je policiju koja ga je pitala:

- ... "netko je usao kod vas ?"

On odgovori:

- ... "ne, ali neki ljudi su mi usli u ostavu sa alatom i kradu mi stvari."

Policija mu odgovori:

- ... "sve nase jedinice su zauzete. Zatvorite se u kucu i nekoga cemo
poslati cim bude slobodan."

Georges odgovori:

- " O.K."

Poklopi slusalicu, priceka 30 sekundi i nazove ponovo policiju:

- " Dobar dan, ja sam vas maloprije nazvao da mi lopovi pljackaju ostavu sa
alatom ... Ne trebate se brinuti za to ... ubio sam ih !"

Pa je poklopio.

Za pet minuta, 6 policijskih auta, ekipa snajpera, helikopter, dva
vatrogasna auta, hitna pomoc dosla su pred njegovu kucu i zaustavili lopove
tijekom pljacke.

Policajac mu kaze:

- ... " mislio sam da ste ih ubili ..."

AB Georges mu odgovori:

- ... " a ja sam mislio da ste mi rekli da nemate nikoga slobodnog za
poslati ..."

Pouka: Ne za........te se sa starim ljudima.
 

5 comments:

  1. a gdje je dokaz za priccu?

    ReplyDelete
  2. Ovo je konoba, a ne sud da treba dokazivati ovakve price. Istinita ili ne - prica je pitka i duhovita...

    ReplyDelete
  3. Ma, istinita. Tete Renate mi!

    pozdrav

    ReplyDelete
  4. Mnogi su zavrsili na Golom Otoku zbog prica po kafanama, a posto nema visse Golog otoka, preporucujem kaznu za lokalnog diktatora i mladog prijatelja (cijenim one slike, zanimljivije su od prepisivacke skole na ovom blogu)

    ReplyDelete
  5. Ovaj komentar, poslan iz Vankuvera od poznate nam anonimne bivse banjalucanke koja se predstavlja kao teta Renata, ili nekako drugacije zavisno od dana i raspolozenja. Ona voli citati web stranice, komentarisati, dobacivati, zarivati, zakuhavati, biti zla, ponekad vulgarna i sve to na vise web stranica... Svojim prepoznatljivim stilom kao da stavlja svoj potpis na nepotpisane komentare. Ponekad, istina rijetko, njeni komentari su primjereni i korisni i ja ih tada objavim. Ali vecinu ne, jer su to komentari osobe koja ima neki ozbiljniji problem i nastoji ga lijeciti na internetu. Da se radi o mladoj osobi, rekao bih, neka je, odrasce.... Ali ne. Radi se o osobi koja je davno usla u sedmu deceniju zivota...I iz ovog njenog komentara sam izbacio vulgarni klip kojim ga je zacinila.
    Anonimna Renato, ako ti se ovaj blog ne svidja zasto ga otvaras i citas? Okani nas (me) se! Milioni su drugih stranica gdje mozes, do mile volje, iskazivati svoje nastrane talente. Ovaj blog nije za tebe, niti tebi slicne...

    ReplyDelete