Tuesday, September 25, 2012

Angel T.: David Wagner


Boise,24.September 2012.
Dragi moji,juce sam na poziv Paul-a (mog teniskog prijatelja,inace
jednog od glavnih organizatora aktivnosti za osobe u invalidskim
kolicima ovdje u Boise-u) otisao na teniske terene i tamo sam imao
jedan predivan nezaboravan susret.Naime, na terenima su igrali tenis
osobe u kolicima,a njhova igra,brzina kretanja i promjene
pravca,zelja, radost,smjeh,volja i energija su me prosto odusevili
!Paul je za trenutak zaustavio njihovu igru i odveo me do jednog od
igraca i rekao: "Angel, ovo je Mr.David Wagner, nosilac zlatne
olimpijske medalje sa Paraolimpiskih igara u Londonu 2012. !" i Paul
ode...

Gledao sam zadivljen u nasmijano i lijepo lice Davida i nas
razgovor je bio tako srdacan,spontan kao da se znamo 100 godina! Da,
David Wagner sa poslednje 3 OI ima 3 zlatne, dvije srebrne i jednu
bronzanu medalju! Rodom iz Porlanda,a sada zivi u San Dijegu i rekao
mi je da je poceo sa pripremama za OI 2016.!
Vrlo je interesantno kako drzi reket:reket u njegovoj desnoj saci je
bandaziran sa zavojem zajedno sa sakom,tako da mu je to ustvari
"produzena" ruka.

Suvisno je govoriti sta mi je sve poslije ovoga prolazilo kroz
glavu,jednostavno bio sam prosto fasciniran onim sto sam vidio i
dozivio.
Pozdrav vasim porodicama,pozdrav Vama. Angel

No comments:

Post a Comment