Wednesday, November 07, 2012

Cvijece i muskarci


Poslao mi moj drug Sopen sliku saksije sa procvjetalim kaktusom.
Kaze, ima i lijep jasmin ali jos nije procvjetao.
Prelijepo!
Jos ljepse je sto je moj drug vidio ljepotu u cvijecu.
Zadnjih godina primijetim da i ja sve cesce uocavam detalje u prirodi koje ranije nisu privlacile moju paznju.
Sve cesce se divim lijepom cvijecu, zbunju, stablu, travi, rijeci, brdu, planini...
Nekada sam pored svih tih ljepota prolazio, ali je moja paznja bila negdje drugo.
Valjda je to tako u zivotu.
Nakon odredjenih godina pocinjes primjecivati detalje koji ti do tada nisu privlacili pogled, a detalji koji su ti do tada odvlacili paznju vise nisu tako vazni.
Kazu, i ja se toga drzim:" Sve sa uzrastom!"
Dobro je sto se covjek mijenja i sto svaki uzrast donosi i svoje ljepote.
Sta bi i kako bilo da se nista ne mijenja.
Da li bismo ikada uzivali u ljepotama koje nas odusevljavaju u nesto poznijem dobu!
Umjesto da svome drugu posaljem slike mojih ljepota, postavicu ih ovdje zajedno sa njegovom, nadajuci se da ce i poneko od vas uzivati i biti potaknut da posalje slike svojih ljepota.




*****
Javio se i Bruja svojim komentarom i linkom koji otkriva ljepote grada u cijoj blizini zivi. Kopiram njegov komentar i objavljujem kao nastavak teme "Cvijece i muskarci"
*****

Vidim vec duze vremena da moj komentar stoji na blogu, a da se niko ne javlja nakon njega.
Ponekad mi se cini (ovo je samo moje misljenje) kao neka mala opstrukcija ponekih posjetioca bloga, koji ne razumiju demokratiju, drugacija razmisljanja i vidjenja.
Pristojnost mi nalaze da ne budem previse nametljiv, ali ponekad je to gotovo nemoguce izbjeci.

Evo ovo pod "uslovom" i samo ako smatras prikladnim za ovu Sopenovu rubriku.

Niagara on the Lake:
http://youtu.be/24AgHa7Yq4I

pozdrav bruja

No comments:

Post a Comment