Monday, December 03, 2012

Što kaže muškarac svojoj ženi...

 ....kada mu ona sa koferom u ruci objasni da ga ostavlja zbog drugog?


Ateist: Ne vjerujem.
Budist: Samo da si ti sretna...

Katolik: Ja sam kriv.
Židov: Vratiću ti!

Pravoslavac: Samo da je naš!

Agnostik: Zašto nemaš obojicu?
Musliman: Jedna manje više.

Melankolik: Ubit ću se!

Kolerik: Ubit ću te!

Apatik: Dobro...

Pesimist: Znao sam...
Optimist: Uzmi ključ, za svaki slučaj...
Realist: To je moj kofer!!!

Naivac: Kada se vraćaš?
Racionalist: Nemaš argumenata!
Skeptik: Jesi li sigurna?

Romantik: Ali ja te volim!
Filozof: Zašto baš danas?
Pravnik: To će te puno koštati

Bankar: To će me puno koštati

Japi: Kolika mu je plaća?

Liberal: Konačno slobodan!

Komunist: Dužan sam te dijeliti...
Zeleni: Idi biciklom

Socijaldemokrat: Poštujem tvoju odluku

Slovenac: Samo da nije Hrvat!

Hrvat: Samo da nije Slovenac!

Albanac: Samo da nije Srbin!

No comments:

Post a Comment