Monday, February 11, 2013

"Politicki linc"!

Gadna se haalbuka digla na Dodika i njegovih. Pravi politicki linc.
Ima li razloga za to?
Nema, i ne moze ga biti!
Covjek, uz to i Predsjednik,  samo radi svoj posao najbolje kako se to moze u datom vremenu i u datim uslovima.
Brine za svoj narod (od Laktasa do Gradiske).
Brine, a mu nije lako. 
I zato sto nije lako, greske mu se moraju oprostiti.

Jeste, ponekad on malo i podvikne. To mu treba oprostiti.
Ponekad je i malo pristojan. Da, ponekad. 
Vecinom nepristojan, osion, razjaren... Cudan.
Ponekad mu se i psovka omakne. A kome se ne omakne?!
Takva su vremena. Tako se danas  treba i mora.  Tako to narod najbolje uoci! 
Ako vi, koji ovo sto slijedi procitate i poslusate, niste navikli na ovako nesto, ako vam se to ne svidja, ako vam to nije pristojno ili ako vam je to cak i  nepristojno, ako vam je to mozda i vulgarno - onda s vama nesto nije u redu. 
Najblaze, ne zivite u ovom vremenu, na ovom prostoru u kojem se sve to smatra najvisom "drzavnom" diplomatijom.
 S Dodikom je sve u redu. S vamo nije! Vjerujte mi na rijec.
Sve je u skladu sa potrebama i vremenom, u skladu sa vaspitanjem i moralom i onih koji glasaju i onih za koga oni glasaju. 
I jos nesto, vazno: tako kako on to radi najbolje se brani vlastiti narod! ( U ovom vremenu ) 
Samo tako, vjerujte mi i to na rijec.
Sve je to u skladu sa najvisim nacionalnim ciljevima.
U skladu s tim je i odbrana na sve  napade u stilu:"Prema saznanjima koja imamo... neprijatelji su svugdje oko nas! Izdajnici i strani placenici! Ruseci nas - ruse "republiku" i narod. A kad se narod brani - sva sredstva odbrane su opravdana." 
Tacka, nema vise. To je zakon. To je ustav. Protiv ovoga ne smije se reci ni jedna... 
A kad prigusti, ode Predsjednik  i u majcicu Rusiju da potrazi podrsku. 
Jer kad je ugozen bratski Srpski narod -ugrozenaje i Rusija. A Rusija ce se znati cuvati! I sebe i bratski narod! (Ode ja daleko. Ili mozda i nisam...?!) 
Rusija tu dodje k'o djoker iz rukava. A i Srbi Rusima isto tako , djoker koji se izvlaci iz rukava po potrebi. ( Odoh ja jos dalje...)
Nema dalje...  Dokle stize Dodize! 
(A bio je fin mladic. I zato mi je, i pored svega sto vidim i cujem, zao tog mladica koga vise nema.)

Ne znam zasto bas sada ali evo vrati mi se sjecanje na:
"Oni rijetki medju nama koji su protiv nase politike su i protiv srpskog naroda. Oni su narodni neprijatelji i s njim cemo se obracunati u naredna dva mjeseca  i doci ponovo ovdje da podnesemo izvjestaj." ( Brdjanin iz studija Radio Banjaluke, u proljece 1992. godine)

*************************
Odslusajte ( ako imate dobar stomak):
Dodik diplomatski kritikuje




Dodik: Ma j...m ti mater!
Trišić: Pa dobro, takav način komunikacije nema smisla, zaista.
Dodik: Šta nema smisla?! Snim'me, p...a ti materina, pa me pusti u Dnevnik. J...u ti majku, je l' ti jasno! Do sad' sam te poštovao, mislio sam da treba bit' korektan. J....u ti mater, imam dvije godine, j....u ti majku! Zdravo!
+++
Ovo je, prema tvrdnjama Trišića samo jedan u nizu uvredljivih razgovora koje je prvi čovek Srpske uputio novinarima i urednicima ove televizije. U izjavi za „Kurir“ Dodik kaže da je odnos koji ima prema ljudima po onoj narodnoj: "svakom po zasluzi", pa tako i sa novinarima te televizije.
- Nismo u ljubavi, ako na to mislite. To jeste mala šala, ali nisam nikada nikoga vređao. To što neko zloupotrebljava svoju profesiju govori samo o njima. A laži su da sam bilo kome slao poresku. Kako ja to mogu?! Ja sam predsednik, a ne direktor poreske uprave. Zakoni se u RS poštuju, pa ako su radili po zakonu ne znam zašto bi bilo ko strahovao - rekao je Dodik.
U četvrtak je, kako navode u BN televiziji, Dodik u njihovu medijsku kuću poslao i inspektore.
- Poreska uprava Republike Srpske koju direktno preko svog pulena, direktorice Zore Vidović, kontroliše lično Milorad Dodik, po ekspresnom nalogu upućena je u BN Televiziju. Datum naloga datira od 30.01.2013, a poreska kontrola već u četvrtak, oko 11 sati, ušla je u prostorije Televizije - kažu zaposleni u BN TV.
star


No comments:

Post a Comment