Saturday, March 09, 2013

Angel: Kategorija "Super senior"

Kapiten i moj bivsi komsija  Angel se jednostavno ne da. I pored povrede koljena i nedavne operacije, i pored ( e to necemo)...on kao da  sve to ne osjeti. Pokretan i dalje zraci pozitivnom energijom... I dalje mu je sport preokupacija. Igra na Nacionalnom prvenstvu USA! Kategorija: "Super baka" , uh,  pogrijesio sam "Super senior". Ko poznaje Angela znace da se on ni na ovim prvenstvima ne sali. Siguran sam da igra do zadnjeg atoma snage. Igraj i dalje, kapitenu nas! I javljaj nam se...

*************************



I sada,poslije zestokih desetodnevnih priprema u
Californiji(januar-februar),koje je izvanredno organizovao
B.Majkic-Majk na potezu S.Jose-S.Francisco-Sacramento(Davis),moj
prijatelj Kent i ja idemo dalje...Da, imali smo divne domacine:prije
svega Majk,pa Sopen i Mladenka,Vlado i Jasna,Emir i Erika,Zuco i
Vesna...i predivni susreti sa nasom BL rajom.
Dalje? Od 7.marta igramo na Nacionalnom prvenstvu u Las Vegasu u
kategoriji 4,0 SUPER SENIOR (preko 60 banki), a odatle produzavamo na
7-8 dana na Teniski turnir u Indian Welsu(nazalost, mi ne
ucestvujemo,ali cemo biti podrska igracima sa nasih prostora).Vracamo
se 17.marta,a onda nove "pripreme" za Davis CUP od 5.-7.aprila u
Boise-u...
Pozdrav Vasim porodicama,pozdrav Vama. Angel



No comments:

Post a Comment