Saturday, March 30, 2013

Juce smo....

...Mia i ja po prvi put ove godine izisli u dvoriste, ganjali se ("Brze, deda!"),
...cistli, slikali se, isli na ljulje, pa se opet ganjali... i cekali da na svijet dodje mali Luka.


I onda, kad smo se vec umorili od cekanja, kad smo se vec spremali na spavanje,  iznenada i na brzinu, kao da ga nismo toliko cekali, kao da nam je htio pokazati da nije "lijen kao svi djecaci", Luka nam dodje.... 
I posto mu se nije spavalo u bolnici, sjede na svoje sjediste u kolma o ode kuci na spavanje.
I Mia postade starija sestra, sto sa sobom donosi posebne radosti i odgovornosti...

(Banja) Luka Nero

7 comments:

  1. Nema sretnijeg trenutka u obitelji do rođenja djeteta.
    Roditeljima i cijeloj obitelji iskrene čestitke, a malom Luki želimo da ga sreća i dobro zdravlje prate kroz čitav život.

    Nataša i Miljenko Bokan

    ReplyDelete
  2. Mario i Ljilja M.30 March 2013 at 15:00

    Čestitke svima - mami, tati, baki, dedi, tetki, a naročito simpatičnoj djevojčici što Mia se zove. Najveća radost je fantastični brat Luka!
    Mario i Ljilja M.

    ReplyDelete
  3. Cestitam roditeljima, sestri, tetki, baki i djedu. Najzad, cedo moje, cedo moje, Cedo (Luka) moj, haha.
    Made

    ReplyDelete
  4. Senija Demirovic31 March 2013 at 10:47

    Cestitam rodjenje malog Luke i zelim mu puno zdravlja i bezbrizno djetinstvo.
    Sena

    ReplyDelete
  5. Djete ne znaci, ni puno, ni malo,ono znaci SVE!!!

    Baki, deki i roditeljima sve cestitke, a malom Luki dug zivot pun zdravlja, srece i uspjeha :)))))

    Andrej i vjeko

    ReplyDelete
  6. Malom Luki zelim dobro zdravlje i bezbrizno djetinjstvo, Miji radost, veselje i da ima dobrog brata, a roditeljima, baki i deki srdacne sestitke i uzivanje sa unucima.

    ReplyDelete
  7. Hvala vam svima!
    Luku je rodila moja starija kcerka Jelena. Kad se ona rodila, po starom balkanskom obicaju "zarivali" su me, jer nije musko. Za takva "zarivanja" sam spreman odgovor:" Djete je moje cedo i zvacu ga Cedo, bilo musko ili zensko." Tko je i moja Jelena u pocetku bila i Cedo.

    ReplyDelete