Thursday, May 16, 2013

Angel: Zagrljaj



Dragi moji,
za vrijeme teniskog turnira u Indian Wellsu (mart 2013.) svako vece
smo setali i uzivali u prelijepom Palm Springsu, posebno se divili
izvanrednim muziracima kao sto je bio ovaj sastav mladih (bili su
pobjednici poslednjeg muzickog takmicenja u USA). Odmah preko puta
njih je svojim zavodnickim izgledom mamila jedna ljepotica. Dosao je
red na mene za slikanje s njom, privukla me i iznenadjujuce me jace
stisnula...Pomislio sam: "Boze,sto je pojaka..." A kada je progovorila
malo krupnijim muskim glasom,sve mi je bilo jasno! U meni je buknula
erupcija smjeha i jedva sam se suzdrzao da ne prasnem u smjeh,ali kada
smo se malo odvojili i kada sam mom prijatelju Kentu i njegovoj
supruzi Pameli ovo rekao,svi smo zakociijenili od smjeha...
Pozdrav Vasim porodicama,pozdrav Vama. Angel

No comments:

Post a Comment