Sunday, September 29, 2013

Vjeko: Sto da se ja patim pisuci...

Vjeko k'o Vjeko! Toliko je vrijedan - da nista ne radi ( za Parkic),  ali ponekad prijatno  iznenadi. 
Evo, ovog puta poslao email koji je njemu poslao njegov prijatelj. Naravno, on je izbrisao ime, ali sustinu ostavio. A sustina je da  njegov nepoznati prijatelj salje linkove prema lijepim muzickim spotovima  banjalucanke Ivane Janjanin.
Uostalom sto sam se ja tu razpricao...
Uzivajte u muzickim  spotovima i procitajte email.

******************************

Hej, Vjeko, pozdrav!!


Kako si i šta se radi? Kako je Andrej, čime se on bavi?
 
 Ja danas ''krvarim od dosade'' na poslu pa pregledam parkic.blog.... i skontam da se dugo nismo čuli.
Ja živim 300 km/h (oko 186 mph, ako ti je lakše), na kući sam završio ono što su mi drugi trebali raditi i već 4 mjeseca sam po cijeli dan na gradilištu. Zadnjih 10 dana kopam kanal da uvedem vodu, jedva čekam da dođem na posao da malo odmorim. Moji su uglavnom OK, u toku je sezona spremanja zimnice a moja majka tu nema granica, ''Vitaminka'' se crveni pred njom. 

Ne znam da li se ti sjećaš Markice Majstorića, kod njega su svi išli na časove gitare/harmonike/klavira... Njegova kćerka je nastavila njegovim stopama, poslušaj šta radi i pogledaj slike ''starog Budžaka''. Zadnji snimak je jedna OK pjesma o BL koju si vjerovatno već čuo/vidio. 

http://www.youtube.com/watch?v=3K_F9rKAfvA

http://www.youtube.com/watch?v=BWLvqU7pgkc

http://www.youtube.com/watch?v=DrEHwNZHkz8
 
Puno pozdrava tebi i Andreju!!

No comments:

Post a Comment